Gjest irismor Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Skal på julemiddag i kveld. Antrekket er egentlig klart men skovalget er litt difust enda. Kjolen er en sort lang kjole ermløs med v-åpning i halsen og høøøøøøøøøøøøøøøøy splitt på siden :-) (ikke i halsen men på skjørtet ;-) Har et par sorte lakksko med tykk og høy (ca 10 cm) hel, helen ser ut som den er laget av kork. Det andre paret er ikke fult så høye (5-6 cm) hel på. De er det åpen tå på og ser nesten ut som sandaler (kryss og tvers med reimer) Smykkene er av den røffe sorten (ikke diamanter)
It's all about me Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Er begge skoene svarte? Og hva slags farge på smykkene? Du burde dra igjen samme farge i sko, smykker eller veske.
Gjest irismor Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Begge skoparene er sorte, vesken er sort og smykkene går i sort, gull og metall.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Velger du par nr. 2 så pass på at du får et par strømper som ikke har forsterket tå da.. Egentlig blir det helt feil for meg med strømper og sandaler.. Det ser jo ut som man har svømmehud mellom tæra.. kremt..
Nikamo Skrevet 2. desember 2010 #7 Skrevet 2. desember 2010 Registrerer at jeg nok engang har samme mening som deg når det gjelder strømper Hehe... Men forbausende mange synes det er heeelt ok med forsterket tå på strømpene i åpne sko... Strømper i sandalene er feil på så mange måter...
Gjest irismor Skrevet 3. desember 2010 #8 Skrevet 3. desember 2010 Ble skopar nr 2 med strømper uten forsterket tå :-) Er nemlig det verste jeg vet =o)
Monajenten Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 Det er jo ingen som har skrevet det i denne tråden, er det? I så fall er jeg blind:-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå