VårSol :) Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Sånn 3D kake. Tenkte lage av sjokoladekake. MEN jeg har ikke form, noen ideer om annet jeg kan bruke? Den må jo være litt rund siden det skal bli kjolen til dukken...
weihnachtmarkblomstre Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Skulle vel ikke ha svart, ettersom jeg ikke har prøvd... Men tenker at dersom du skal lage en slik uten form, så kan du lage vanlig sjokoladekake i langpanne som du skjærer ut og bygger. Altså skjære ut sirkler, mindre og midre. Bygge di oppå hverandre med sjokoladesmørkrem som lim. Antagelig må du skråskjære sånn at du får en "flyntende" overgang.... For pynting, sjekk www.villaperlesukker og kategori barn :-)
VårSol :) Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2010 Takk for svar.. Jeg tenkte å steke den i en skål.. Men vet ikke om det går.. Jeg skal ihvertfall kjøpe meg en sånn form Skulle tenkt på det litt før ja
weihnachtmarkblomstre Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Hvis skåla tåler varme og du kler den med bakepapir slik at du får kaka ut så skulle vel det gå?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå