Gå til innhold

kvalme/uggen..


18.juli/29juli

Anbefalte innlegg

Kjedelig med kvalmen, men tenker at da er kanskje alt greit inni magen? hm, rart hvor man tenker på det ene og andre, enn hvis..

Gleder meg værtfall til disse kvalme ukene er over (får håpe det da;)

Siden det er min andre graviditet, så tenkte jeg i uke 5.. å kor heldig jeg er om jeg slipper unna kvalmen, men den gang ei! Nå er jeg i uke 6.

 

Dere som venter barn nr 2 eller 3, hvordan har dere det? ulikt fra forrige svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 9+3 og kvalm som bare det, fysj!!! Gravid med nr 2 og dette svangerskapet er helt andreledes enn mitt første. Da jeg ikke var kvalm en eneste dag:-)) Men jeg trøster meg med at dette går over. Lykke til videre:-)) Det Går over...

 

8.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var nu heldig med første værtfall:). Er spent om jeg får en jente denne gangen også:=) Så lenge alt er fint så er det samme hvilket kjønn.

Ja,ja den kvalmen... går i knekkebrød her !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første svangerskap var jeg bare litt kvalm og fikk ei jente. Neste var jeg kvalm i 26 uker og fikk en gutt. Nå er jeg kvalm igjen og lurer på hvem som bor i magen... Kanskje ei jente siden kvalmen ikke kom før i uke 7? Knekkebrød med kokt skinke går det pakkevis av her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...