Gå til innhold

UGGs kontra Bearpaw?


digger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har aldri prøvd UGGs, men elsker mine Bearpaws.

 

Mye av kritikken som går mot UGGs er at de ikke tåler noe fuktighet og er sinnsykt glatte.

Jeg har impregnert mine Bearpaws så de har jeg vasset i slaps og våt snø med uten å bli våt. Etter at de har stått en hel sommer er de ganske tørre og trenger impregneres et par ganger før de er relativt vanntette igjen.

I tillegg har de litt spor under og er ikke mer glatte enn vanlige vintersko.

 

Har lyst til å prøve UGGs engang, men kun av nysgjerrighet, ikke fordi jeg er missfornøyd med de jeg har nå.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt flere par uggs og i fjor kjøpte jeg mitt første par bearpaws.love them booth.med uggensen er foret inni skoen bedre synes jeg,herlig å kunne gå barfot i sko midt på vintern.det går nok ikke i bearpawsen,men som flere sier er bp ikke glatt og ikke så trang i skaftet synes jeg.synes uggsen trenger ei stund før de sitter som de skal.men det er love love å si om begge typer.bruker bare det jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å da må jeg prøve det.har ett par med sånn strikkesokk å det vil nok bli vel kaldt;)men har kjøpt ett par til no som er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har de vanlige.

 

Hvor har du kjøpt de iår? "Min" butikk har ikke tatt de inn denne sessongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult, da skal jeg snike meg innom der og kjøpe en "plaster på lungebetennelsen" gave til meg selv.......hvis jeg orker imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...