Gå til innhold

Bil med plass til 3 barneseter?


Clementine

Anbefalte innlegg

Vår elskede saab bli for trang når tredjemann kommer til sommeren. Biljungelen er helt forferdelig å finne ut av ... Har veldig lyst på den nye VW Sharan, men den blir jo knalldyr. Noen som har noe å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar, får dra ut og prøve noen stykker. Hadde kanskje mest lyst på en 7-seter, så vi har mulighet til å ta med lekekamerater osv, og da står det bare om s-max overalt synes jeg. De fleste testene og diskusjonene på nettet er kjempegamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha hørt at s-max har en del småfeil, så det fort kan bli en del reparasjoner. Råder dere til å undersøke dette hvis dere vurderer denne bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har byttet til Volvo V70, den skal ifølge trygg trafikk ha plass til 3 bilseter i baksetet. Har testet to forskjellige kombinasjoner med bilseter, en uten base og en med og det gikk fint bak i bilen. Nå kommer det til å bli brukt et besafe izi combi x3 og to maxi cosi cabriofix med easyfix base.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi byttet til en ny Ford S-max! Helt fantastisk bil, vi har 7 seter! Ingen feil eller mangler, bortsett fra at vi har hatt inbrudd og jeg fikk en ripe i den, ja ja!

 

Flere av våre venner som har den, ike hørt at de har hatt noen problemer heller!

 

God plass til 3 barneseter, vi har maxi cosi XP beltestol, britax multitec og snart skal britax babysafe plus m isofix base på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får også tredjemann og må bytte bil. Vi har en peugot 407 nå som er helt super, så det blir enten peugot 5008 eller 807. Vi gjerne ha en 7-seter slik at ikke det er tvingende nødvendig å ha barna på samme rad. I tillegg er det supert å få plass til en mormor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...