Gå til innhold

Hvordan blokkerer man utvalgte fra veggen på facebook?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen kan se om du blokkerer dem på veggen din, eller fjerner dem som venner. Om du vil ha dem vekk fra din vegg, tar du muse-pilen opp i høyre hjørne, da vil det komme opp et kryss. Klikk der:) Hvis du vil fjerne dem fra vennelisten din, går du inn på "vennelisten" din fra profil-siden din, og fjerner dem derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, jeg var visst litt utydelig. det jeg mente var å blokkere en person fra å se min vegg, ikke fra vennelisten altså, bare veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan du gjør det, men jeg blir litt nysgjerrig; hvorfor ha folk på vennelista di som du ikke vil skal se veggen din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og glemte å si, hadde noen blokkert meg så jeg ikke fikk tilgang på profilen/veggen deres, så hadde jeg ikke sett noen hensikt i å ha vedkommende som venn på FB....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble blokkert fra veggen til en venn av meg, synest det var rart at jeg etter flere år plutselig ble blokkert, så jeg slettet denne vennen fra kontaktlisten min. Og jo, man merker hvis man er blokkert fra veggen til noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd dette. Skulle inn å skrive gratulerer med dagen her for leden og jammen var ikke veggen hennes stengt for meg. Ble litt paff. Vi har ikke hatt så mye kontakt i det siste, tror det var noen misforståelser for en stund tilbake. Men vedkommende er tydeligvis langsint og svært opptatt av å få siste ord/komme meg i forkjøpet. Personlig synes jeg dette er såpass lavmål og fjortisaktig at jeg tenker mitt om denne oppførsrelen, men slette henne fra listen blir jo like dumt og i samme gate så jeg venter og ser, sannsynligvis sletter frk dramadronning meg først.

Herregud...vi er i 30-årene...(flaut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D har noen uker vært flere av mine fbvenner som har fått veggen sin stengt pga. en feil i systemet. Hun ene slettet profilen sin og lagde en ny, for de klarte ikke å fikse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...