Gå til innhold

Ja, det var jo kjempelurt av meg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

å fortelle venninner at vi prøver på en til :) For nå når jeg har testet positivt så har jeg lyst å skjule det så lenge jeg kan...

Jeg er sååå dårlig på å holde mine egne hemmeligheter skjult, og jeg har tre-fire venninner som jeg forteller det meste.

OG siden dette er min tredje og disse venninnene alltid har visst om graviditetene mine gfanske kjapt hadde det vært gør å overraske de litt denne gangen.

 

MEN seff kan jeg bløffe og si at mensen kom, men når jula kommer og jeg ikke drikker vin og festrøyker... SÅ skjønner de det nok... What to do?? Gode ideer?

 

Fant ut at jeg kan jo si at jeg fikk mensen og ble så stressa at denne perioden vil jeg at det skal klaffe og holder meg unna alt som gjør det verre... Yeah right at de går på den liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sa at jeg gikk på ketolyse og funket bra. Der skal man helst ikke drikke alkohol. Men funker ikke å si det hvis du er tynn da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo si at du holder deg unna røyk og alkohol fordi dere prøver....??? Er ikke så rart det!

 

Eller så kjøper du en alkoholfri vin og heller over på en vanlig vinflaske når dere skal ut i julen :) Ute kjøper du munkholm i halvlitersglass.Også sier du at du har sluttet å røyke! Er jo lov det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare si at du at du ikke drikker/røyker fordi dere prøver på en til da? Det er ganske vanlig å være avholds også når man prøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Tror jeg bare må si at jeg er avholds pga prøving;) Hadde vært kult å plutselig komme med nyheten om at jeg er tre måneder på vei, ja :) Bare jeg klarer å bløffe da, er ikke verdensmester i pokeransikt...

 

Skulle gjerne tatt den ketolyse bløfffen, hadde vært enkelt, men er helt normalvektig så tror ikke de hadde trodd på meg...

 

Håååper jeg klarer det, hadde vært så gøy å klare å skjule en av mine tre graviditeter, iom at det er nr tre er ikke jeg så sladrelysten som jeg var med nr 1, da MÅTTE jeg fortelle...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare si du ikke vil drikke fordi dere er prøvere, er mange som lar vær å drikke når dem prøver å få et barn:) har hørt at alkohol minsker sjangsjen å det er større sjangs for å spontanabotere, dersom du skulle være gravid uten å vite det enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...