Gå til innhold

Hvordan var din fødsel nr 3 i forhold til 1 og 2?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt kjappe fødsler og lurer på dere andre hvordan ble det 3 gang, enda kjappere? Nr 2 kom på 1 time og 20 min og jeg har ikke lyst å føde i bilen på vei til sykehuset, hehe... mindre smerter........ Kjenner jeg gruer meg litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. fødsel var lang (17,5 time...) Snupp ble tilslutt tatt med sugekopp og hun var en stjernetitter;)

 

2. fødsel gikk fort! 1,5 time fra jeg våknet hjemme var hun ute;) Forferdelig vond fødsel- mest fordi jeg ikke fikk full åpning og jordmor måtte inn å pelle for å åpne mer:(

 

3.fødsel var midt i mellom egentlig. Dro på sykehuset i 11-tiden på kvelden (og da hadde jeg drøyd lenge syns jeg..) men hadde bare 2 cm åpning da vi kom frem.

Mannen min og jeg fikk hver vår seng og vi sov til 4-tiden. Da satt det i gang for fullt og vi trodde det skulle gå fort. Desverre så var han også en liten stjernetitter og siste gang de målte åpningen så var det 4,5 cm.

Pressriene kom likevel så de ville sette epidural for å stoppe opp litt, men da legen kom for å sette den, hørte jeg jordmoren si at "hun presser han ut på pur f.... så du kan bare gå igjen"

Som sagt- så gjort! Ut kom lilleknott med nesen høyt i sky:)

Så er vel som de sier- nr.3 er en luring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...