Gå til innhold

Matlyst kom til meg!


BareMeg73

Anbefalte innlegg

Jeg er 11 + 1. Jeg har ikke matlyst og spiser bare fordi jeg må. Blir småuggen av matlukt og av å lage mat. Håper jeg får matlysten tilbake snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg skulle sagt det selv! Det er en hel masse god mat som byr meg imot. Salat, for eksempel, smaker bare beskt og bittert. Og sånn er det med en hel del andre grønnsaker også. Stekeos lukter grusomt. Den tranen vi skal ta smaker gørr selv om det er kapsler jeg tar. Urk!

 

Lage mat? Har ikke lyst. Det er den stakkars familien det går ut over. Her går det i retter som kan hives sammen på et minimum av tid. Næringsinnhold er det visst mindre viktig med. Selv ungene blir lei av spaghetti med saus fra glass, tomatsuppe og lapskaus på boks.

 

Jeg blir seriøst flaus over meg selv! Og det verste? Det verste er at når jeg ikke har lyst på mat, men må spise, så ender jeg med å hive i meg en hel masse sludder. Lunsj? Et par never av det vonde potetgullet vi kjøpte i Sverige. Frokost? Noe søtt, som knekkebrød med nugatti. Jeg tror det eneste sunne jeg spiser om dagen er klementiner.

 

Vi skal ha gjester fra i dag og ut helgen, og jeg er seriøst bekymret for hvordan matstellet skal gå! For ikke å snakke om alle julematen som skal lages og spises i desember ...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Selv om jeg skjønner at du har det fælt er det godt å se at andre har det sånn som meg. Trodde ikke man skulle miste matlysten, og jeg gjorde ikke det sist.

Her går det også i mat som kan rotes sammen på kortest mulig tid. Og helst mat uten lukt og smak.Til frokost og lunsj spiser jeg brød uten pålegg. Jeg gruer meg til julaften da vi skal ha familen på begge sider her. Ja for jeg kan vel ikke servere de Fjordland juletallerken? Nei, jeg satser på at dette går over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Flere som sliter med matlyst altsa? jeg er i uke 19 og sliter fortsatt med å få i meg mat, får håpe den kommer til oss begge snart =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...