Gå til innhold

Hva er dine dårlige egenskaper ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

- Jeg er til tilder egoistisk når det kommer til penger- liker å se at sparekontoen vokser og liker å bruke minst mulig på ting til andre enn meg selv *spy*. Til og med mormoren min har merket dette. En gang stakk hun penger i lommen til mannen min mens hun lo og sa "siden XX (meg) er så grådig". Dette er noe jeg jobber med - tror det skal bli folk av meg også ;) I år har jeg kjøpt kjempefine gaver til mine nærmeste.

 

- Jeg er veldig følsom. Som regel er jeg blid, glad og snill -men dersom jeg først blir sint så banner jeg de værste fraser. Er heldigvis ikke noe langsint da. Nå har jeg begynt å rope "Frank i legoland!!!" som bannord, for at det ikke skal høres så ille ut.

 

Hva er din mørke side ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er følsom. Det andre kan la passere med en skuldertrekning kan få meg til å bli veldig lei meg.

Litt mer robust utad. Men er en vannmanet når det kommer til min mann.

 

Så er jeg krevende. Jeg vil bli sett av mannen. Blir fornærmet om min mann sittet taus foran en tv eller pc kveld etter kveld uten å være med meg.

 

Jeg er derimot verdens beste venninne. De som har meg som venninne er heldig! (måtte si noe positivt og.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være litt for snar å dra besluttninger..jobber med saken:)

Ellers har jeg forbedret meg på mange negative områder de siste årene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undervurderer meg selv.

 

Også sitter jeg for mye på nett, så nå skal jeg logge av for idag ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker for mye og tar mye plass.

 

På den annen side så er det nå del av jobben min, da.... Men det går over i privatlivet også, og det kan være plagsomt. Prøver å skjerpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lat når ingen ser meg..

 

Kan sitte foran pc og tv i maaange timer.. Men så er jeg ultrakjapp til å vaske og rydde..

 

Jeg er egoistisk og setter meg selv foran andre. Dvs. Om ei venninne har det vondt, så stiller jeg opp og er der og lar henne få utløp for det hun trenger og lar henne prate ut. Jeg støtter venninnen min, men sier også ifra om det er noe jeg mener hun tar grundig feil av ved å forklare ting på en annen måte. Da sier jeg at jeg setter meg i en objektiv stol..

Men etter den samtalen med henne, glemmer jeg alt hun har sagt.. Bokstavelig talt.. glemmer hva det gjaldt og hva hun følte..

 

Orker ikke drama, og gjemmer meg nok litt for mye.

 

Liker snop veldig godt, men rakker ned på andre som spiser snop.,,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt bedreviter og irriterer meg når folk ikke gjør ting sånn jeg synes det er fornuftig. Selv om jeg prøver å skjule det synes det sikkert, jeg er nemlig også en dårlig løgner.

 

Jeg er fryktelig nerdete og kan sitte en hel fest og prate om ting som programmering og programvare ... og jeg hater å mingle på fester. Jeg finner meg en bortgjemt krok og venter på at mingler'ne finner meg. Ikke drikker jeg heller, så jeg er ikke spes populær å invitere på fester.

 

Jenteklikker forstår jeg meg ikke på. Seriøst. Fatter bare ikke dynamikken. Veldig kjedelig for mine kvinnelige venner som har sine sosiale antenner i god behold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom vi sitter flere samlet og jeg tar frem noe godt, f.eks en tyggispakke så spør jeg alltid om det er noen andre som vil ha - men innerst inne håper jeg de sier nei takk.. Er det unormalt ? Føler dere det sånn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dumsnill! Lett å utnytte meg. Har som motto å se det gode i mennesker og at alle kan forandre seg, har brent meg noen ganger og lærer fortsatt ikke.

 

Utolmodig, liker at ting blir gjort. Helst på min måte og fort!

 

SKIKKELIG morragretten! Og da mener jeg skikkelig.. kunne sikkert starta verdenskrig om det var mulig noen morninger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storebror og ? Jeg skulle gjerne hatt litt ekstra pengeri jula. Kan jeg send deg en PM med kontonr. mitt, eller ? Da hadde du vært supersøt, assa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en super kort lunte. Noe som ikke har blitt bedre nå som jeg er gravid....Stakkars samboeren og kollegaene mine..

 

Er rotete. Klarer aldri å ha det ryddig i klesskapet over lengere tid.

 

Også er jeg dårlig å skjule at jeg ikke liker enkelte mennesker. Noe jeg har jobbet med siden ungdomsårene, og blir litt bedre år etter år.

 

Hehe...Holdt på å glemme at jeg er mårragretten :)

 

Stakkars samboeren min. Er ett under at han overlever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra de på jobben:

At jeg gjør for lite ut av meg og er for lite frempå

 

Fra min mann:

At jeg alltid har rett (eller er i hvert fall overbevist om det selv)

 

Fra meg selv:

At jeg ikke er flink nok til å si at jeg tar feil (av og til i hvert fall)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...