Gå til innhold

Å herrgud, nå har jeg klemt i meg en halv 200 grams melkesjokolade!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke mer? Spiser gjerne hele med det første jeg er i gang jeg da:-) Og gjerne noe annet snop ved siden av...Ta deg en gå tur etterpå bare du:-) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg og før. Men har begynt å ta noen tabletter som gjør at jeg spiser fortsatt sjokolade hver dag, men kun 1-2 ruter. Har ikke lyst på mer. Utrolig men sant.

Og dette er ikke reklame. Skal ikke nevne produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du så mye sjokolade hver dag?

 

Om du kan svare nei, så absolutt ikke. Og at du har et godt kosthold til vanlig, synes jeg du skal la den dårlige samvittigheten din ligge, og kose deg denne ene gangen. Nyte det til det fulleste!!

 

Idag skal jeg vaske 2 bad, kjøkkenet, stua og pynte til jul. Før jeg setter igang med dette, er jeg her på bim og ser på tv. Heller i meg 0,5 liter cola spiser en crackle og lurer på å knekke opp en firkløver som jeg kan belønne meg med etterhvert som jeg avslutter oppgavene.

Jeg har overdhodet ikke dårlig samvittighet!

Har bekkenløsning og vet at jeg kommer til å ha kjempevondt etter oppgavene. Og føler at dette er min belønning.. Hehe.. lurer meg selv litt da..

Jeg har til vanlig et svært godt kosthold fordi jeg liker sunn mat. Elsker fisk, drikker vann i mengder, elsker grønnsaker! Rå, dampet eller bakt! og jeg spiser meg passe mett og er i aktivitet..

 

Så idag unner jeg meg dette. Det burde du også tenke! Du kan jo vaske badekaret+ dusjen og gnikke stekeovnen ren etterpå.. Ta vinduspussen.. så har du forbrent de fleste kaloriene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...