beggeto Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Altså nylig fylte 3 år. Vil gjerne ha tips til julepynt hun kan være med å lage. Og så lurer jeg på å samle noen barn til å pynte pepperkaker (rundt 3 år de også). Hvordan er det smart å gjennomføre det? Minst mulig voksenstyrt men kan vel ikke sette de til å ordne med melis på egenhånd. En voksen til å sprøyte på melis og så putter de på godteri? Evt ferdige melistuber med farger eller er det veldig dyrt? Vil gjerne ha noen tips.
Willy Wonka Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 Min gutt er nylig blitt 3 år. Vi har laget "dorull-nisser". Malt selve dorullen rød, satt på hvit vattkule, han tegnet øyne, nese og munn, limte på skjgg og jeg hjalp han med å sette på lue. Skikkelig søte dorull-nisser her.. Så har jeg kjøpt sånne store perler og perlebrett. Pynte pepperkaker blir det, store hjerter og store mann/kone. Dette gjorde vi forsåvidt i fjor også. Det ble en del "svinn" på nonstop'en....hehe...men pepperkakene ble veldig fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå