Gå til innhold

Mye trøbbel men nå er jeg endelig i 3tri :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt om problemene....

ei natt fikk j kjæmpe ondt i rygg og mage så fikk ganske så mye panik for det kjentes ut som rier bare mer intens så inten at jeg fikk problemer med pusten. ringte legevakten som ba meg ta kontakt med føden var 25 + noen dager på vei. men i det min mann skal til å ringe så roer alt seg.

dro til min fastlege dagen etter på som sa at det var sikkert ingenting bortsett fra at jeg hadde en sterk urinveisinfeksjon så begynnte med en gang på selexsid. hadde godt på medisin noen dager men fikk til stadig disse anfallene. dro derfor til legevakten som ikke fant noe feil bortsett fra at jeg hadde kraftig ondt. så de sendet meg på sykehuset der det ble oppdaget nyrestein. endelig var det en diagnose fikk smertestillenede ble opperert fikk satt inn stent som ikke helt ble bra. fikk rier etter opprasjonen så legene satte meg på drypp for å stope riene. så dagen etter ble det ny opprasjon satt inn nye stent. såetter dette har jeg vært inn og ut av sykhuset for sjekk bare en liten urinveisinfek. kan sette meg igang igjen . så har hatt det ganske trøbblete men er nå 28+3 jippi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da... stakar :-( men velkommen til 3. tri :-)

Skrevet

Velkommen :) håper siste rest går bedre for deg!

Skrevet

Oi, det hørtes dramatisk ut. Håper 3. trimester blir bedre:) Masse lykke til med siste innspurt:) Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...