Gå til innhold

Dere som ikke fikk strekkmerker under graviditet nr 1... hva med nr 2?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

....ikke at det betyr noe, bare nysgjerrig på hva jeg kan forvente meg :)

 

Fikk ikke noen merker med nr 1, magen er som den var før den første graviditeten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ingen strekkmerker på magen i første svangerskap, bortsett fra på rumpa. Men da fødte jeg 5 uker for tidlig, så det er nok grunnen;)

 

Med andremann fikk jeg en del nederst på magen helt på slutten av svangerskapet. Foran på magen, under navlen er det en fin rad, hehehe...

Gikk 5 dager over tiden så ble en smule svæær...;)

 

3mnd siden fødsel nå, å de syns jo, men mest om jeg løfter magen opp så de strekkes liksom. Har nå endelig etter noen opp og nedturer akseptert 100% at dem er der, å de er en del av meg.. Heldigvis.

 

Nå er jeg bare stolt av dem, å gleder meg til å gå i bikini slik at jeg virkelig kan bevise for meg selv at jeg aksepterer meg som jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen strekkmerker ytterst i huden med førstemann og enda flere med andremann. I tillegg henger mageskinnet mer etter svangerskap nr. to.

 

Folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ingen med nr 1. Eller. Når melken kom i puppene etter fødsel voks de 3 str på ei natt. Da fikk jeg noen svake merker som er borte igjen nå. Jeg fikk også en meget tynn strek som bare jeg kunne se på magen rundt navlen.

 

Denne gangen fikk jeg ingenting. 4 uker siden fødsel selv om nicket sier noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann: La på meg 23 kg! Ingen strekkmerker.

Gikk ned 13 kg og ble gravid igjen

Andremann: La på meg 23 kg (oppå de 10 jeg hadde for mye etter første svangerskap). Ingen strekkmerker.

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første mann: fikk litt strekkmerker på lårene, la på meg fra 57 kilo til ca 73.

 

andremann, fikk noen stekkmerker forann under navlen og noen på sidene. la på meg fra 66 kilo til nærmere 80.. fikk strekkmerkene de siste dagene. gikk 2 dager over ul termin å 12 dager over menstermin( som mest sannsynlig var rett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kun strekkmerker på puppene i første svangerskap, ingen på magen. I andre svangerskap fikk jeg ingen strekkmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen første svangerskap.

Noen få streker i ytterhuden fra navelen og ned med andremann, de er nærmest usynlige nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...