Gå til innhold

Bloggdiskusjon: Hvor mye betyr bloggens utseende for deg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leverandøren har ikke så mye å si, men har bloggeren valgt et rotete og uoversiktlig design med masse krimskrams og stæsj så hopper jeg ofte over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på øyet som ser. Blogg.no er vel "stedet" for fjortisbloggerne, selv om mange andre også bruker dem. Jeg bruker det selv, og har ingen fjortisblogg, men jeg syns det er veldig greit og oversiktlig å forstå seg på.

 

Med blogspot tenker jeg nybegynner, men har fått det motbevist mange ganger, bl.a. med Villa Perlesukker=)

 

Med Wordpress tenker jeg med en gang seriøsitet, fordi det er litt vanskeligere å sette seg inn i, og fjortisbloggerne gidder ikke bruke det fordi det ikke er noen toppliste der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feks. en bakgrunn der det skjer alt for mye slik at tekst og bilde drukner, ingen oversikt over tidligere innlegg eller alt for mange oversikter slik at man ikke helt finner det man ønsker å finne, ulike farger på bokstavene i tesksten, overdreven bruk av smileys eller andre ikon, bilder i ulike størrelser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat.. Av det du nevner her er det bare bakgrunnen som er design, resten handler om hvordan bloggeren velger å skrive og "pynte" bloggen.

*lærer*

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over blogger som har en bakgrunn som er "løs" slik som min nå. Men jeg ville så gjerne ha denne i 24 dager så jeg fant ut at utseendet var greit for 24 dager.

 

Men jeg liker rene og pene blogger.

 

Det som er minus med å gå over til wordpress er at du ikkke kommer opp mer i alle blogglister der ute.

 

Jeg tror personlig det er grunnen til at noen av de store bloggene rett og slett bare forblir bloggere.... nokså viktig å tenke på HVA man vil oppnå med en blogg.

 

Never change a winning team heter det jo og er bloggen din bra burde du kanskje ikke bytte. men på wordpress har du 100 vis av flere funksjonaliteter men igjen... det er mye å sette seg inn i :)

 

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...