Gå til innhold

Nok et spm om ekser: noen her som ble sammen med ekssen sin igjen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har blitt sammen igjen med to av mine ekser, og det varte ikke - dessverre. Men det betyr jo ikke at det ikke kan gå for deg / dere. :-) Vet om flere som har vært gjennom kriser og funnet hverandre igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, etter fire år fra hverandre ble vi sammen igjen, og er fortsatt sammen tre år etter, og har det bedre enn noensinne! Denne gangen blir vi gamle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi ble sammen igjen etter ca et år, men etter ytterligere noen år, og et barn, gikk vi fra hverandre igjen.. Innså vel egentlig etterhvert hvorfor jeg gikk første gangen.. Man glemmer desverre slikt innimellom;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Var sammen i to år, fra hverandre i to år, ble sammen igjen, nå er vi samboere på fjerde året med en nydelig liten datter og en til på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble sammen igjen etter ett år. Er nå gift med tre barn. Har vært sammen i tolv år etter bruddet/pausen. (We were not on a break, det var ordentlig slutt) Er det en solskinnshistorie? Vi ha det hvert fall bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vennepar av meg var sammen i x antall år og hadde 1 barn så ble det slutt (helt slutt) i 9-12mnd så ble de sammen igjen. fikk 1 barn til og giftet seg og nå har de vært sammen i 14 år!!

 

Så ja det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det ble slutt, kuttet jeg all kontakt. Men vi begynte å småprate igjen på tlf o.l. etterhvert og vi ble veldig gode venner. Vi ble kjent med hverandre på nytt, og som jeg liker å si at vi først da ble ordentlig kjent med hverandre. Vi var mer åpne, kunne snakke om alt og til slutt måtte vi innse at vi var forelsket. Utrolig godt og finne tilbake til hverandre, men tiden det var slutt gjorde samtidig veldig godt for forholdet vårt. Vi fikk ny respekt for hverandre (første runde var vi vel begge ganske barnslige og ikke veldig seriøse med hverandre selv om vi bodde sammen).

Vi ble ordentlig sammen igjen etter 7-8 mnd. Vi har det bedre enn noensinne, er over 4 år siden vi fant tilbake til hverandre, har fått ei datter på denne tida og nå er nummer 2 på vei :)

Liker å kalle det en solskinnshistorie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med kjæresten min i 6 år da jeg gjorde det slutt. Vi hadde masse problemer disse årene og jeg fikk tilslutt nok. Jeg holdt litt på med en annen og han gjorde etter en stund det samme men etter ett år ble vi sammen igjen og etter 1 mnd ble jeg gravid. Han har snudd helt om og blitt den beste kjæresten jeg kan be om. Forholdet vårt ville aldri holdt om vi ikke hadde hatt den pausen.. Sønnen vår er 2 år nå og vi har det kjempefint sammen og vi har en til på vei =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, barnefar i dette tilfellet. Vi har det ikke som før, men veldig fint sammen. Meeen, jeg savner å være alenemor så jeg skulle gjerne bodd for meg selv fremdeles og heller hatt han på besøk innimellom. Men så lenge det går bra med oss og med ungene, så er vel dette optimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, barnefar her også. Vi var sammen i 5 år, møttes veldig unge. Fikk ett barn, og gjorde set slutt. Var fra hverandre i 1,5 år, og hadde begge nye kjærester i det tidspunktet.

Var helt klar og tydelig på at det aldri ble oss igjen, og var faktisk ganske lykkelig og fornøyd med livet, bortsett fra en liten følelse langt inni meg, at jeg fortsatt elsket han...

 

Det viste seg at begge følte det samme, og vi ble sammen igjen. Etter noen år og mye terapi for å løse alle problemene en gang for alle, har vi det veldig veldig bra. Vi venter nå nr tre sammen, og lever i et harmpnisk, trygt og stabilt forhold. Så det kan gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi var kjærester noen år som unge, gikk fra hverandre,og møttes igjen flere år etter. Nå er vi gift og har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...