Gå til innhold

Baby i magen


Mrs Bad enkelt og greit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har baby i magen min og jenta mi på 20 mnd er veldig opptatt av dette. Men nå har hun begynt å stryke seg selv på magen og si baby. Hehe Så søt når hun gjør det da. Tar fort etter disse små :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja de er bra gode! Da jeg var gravid med lillemor pleide storebror (da 1,5) å stå over do og lage spylyder hehe :)

Gjest eelis+kian gleder seg til jul♥
Skrevet

Hahaha, Huldretussa!!!

Skrevet

Ja, her har det også vært en del babyer i små mager, men nå er de mest opptatt av når lillebror kommer ut.

Skrevet

Både vesla på 2 år og gutten min på 4 år har baby i magene sine:-) Gutten min pleier å stå og sammenligne magen sin med min hver morgen, hehe!

Skrevet

Ja, samme her. Jenta vår på snart 3 år sier også at hun har baby i magen. Søtt da :)

Skrevet

Ja, samme her. Jenta vår på snart 3 år sier også at hun har baby i magen. Søtt da :)

Skrevet

Så søtt=)

Her var storesøster på 20 mnd også veldig opptatt av babyen i mammas mage, og ikke minst måtte hun smøre baby med solkrem (dette var midt på sommern, og jeg kan ihvertfall love deg at magen min fikk MER enn nok solkrem den sommern der ja;)

Skrevet

Hehe, så søte de er altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...