Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg har baby i magen min og jenta mi på 20 mnd er veldig opptatt av dette. Men nå har hun begynt å stryke seg selv på magen og si baby. Hehe Så søt når hun gjør det da. Tar fort etter disse små
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Hehe, ja de er bra gode! Da jeg var gravid med lillemor pleide storebror (da 1,5) å stå over do og lage spylyder hehe
Gjest eelis+kian gleder seg til jul♥ Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Hahaha, Huldretussa!!!
Odine! Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Ja, her har det også vært en del babyer i små mager, men nå er de mest opptatt av når lillebror kommer ut.
*Lissi* Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Både vesla på 2 år og gutten min på 4 år har baby i magene sine:-) Gutten min pleier å stå og sammenligne magen sin med min hver morgen, hehe!
Prinsessemamma x 2 Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Ja, samme her. Jenta vår på snart 3 år sier også at hun har baby i magen. Søtt da
Prinsessemamma x 2 Skrevet 2. desember 2010 #7 Skrevet 2. desember 2010 Ja, samme her. Jenta vår på snart 3 år sier også at hun har baby i magen. Søtt da
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 2. desember 2010 #8 Skrevet 2. desember 2010 Så søtt=) Her var storesøster på 20 mnd også veldig opptatt av babyen i mammas mage, og ikke minst måtte hun smøre baby med solkrem (dette var midt på sommern, og jeg kan ihvertfall love deg at magen min fikk MER enn nok solkrem den sommern der ja;)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2010 Hehe, så søte de er altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå