Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Menn som har to eller flere barn fra før, som lover sin nåværende kjære to eller flere barn, men trekker løftet tilbake etter første fellesbarn er på plass. Skikkelig hjerterått, å mene at kona skal ta til takke med et barn, når han selv har flere. Hos oss var det motsatt, han lovte meg et, men etter første foreslo han å prøve for et til, og det skjedde også.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Ville ikke kalt det egoisme men heller mangel på realistisk tankegang. Man skal ikke love noe man ikke kan holde. Det å få barn er ganske heavy og ikke alle er klare for flere når de først har fått et antall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå