Gå til innhold

Noen som vil selge meg sin canada goose trillium parka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Str xs

Send meg en pm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og poenget med den artikkelen var at?

Skulle gjerne solgt deg min, MEN hva skal jeg selv bruke i denne kulden?

Og feil str;-)

Skjønner godt at du vil ha en!

Hvis du bor i Oslo eller omegn så har Tatler i Bogstadveien fått inn mye for en tid tilbake og jeg tror at Ferner også har fått påfyll.

Hvis poenget er å kjøpe en brukt så pass deg for kopiene.... Er flere kopijakker enn ekte varer ute i bybildet i disse dager!

Skrevet

hehe. Du kan få jakken min da? :)

Ok, ja jeg bor i omegn hvertfall. Kanskje jeg skal ringe å høre da. Jeg har så veldig lyst på..

Ja jeg ønsker kvittering hvis jeg skal ha brukt. Og helst se før kjøp. Mye juks ja. Men kan jo hende noen er blakke før jul og har en å selge..

Skrevet

Poenget er at dere skal tenke litt utover den lille boksen dere har fått utdelt.. Kanskje påtide å begynne å tenke på andre skapninger enn dere selv?!

Skrevet

samvittighet til å gå rundt med en coyote på deg? Som er drept KUN for å pynte jakka di ??

Skrevet

Nei den er ikke drept kun for å henge på jakka mi, den er drept for å holde bestanden nede. Er den drept på en idiotisk måte, ja kanskje - men ikke kun for å henge på et klesplagg.

Skrevet

Skal overhodet ikke prøve å unnskylde meg, men da jeg kjøpte min første cd jakke for tre år siden fikk jeg kun høre at dyret ble skutt for å holde bestanden nede.

At det i senere tid har kommet frem at det brukes bjørne/revesaks er jeg overhodet ikke tilhenger av!

Når det kommer til jakt fra helikopter så liker jeg ikke det heller, men det er utrolig hvordan dyrevernere i Norge påpeker dette uten å ta i betraktning at det også jaktes på ulv her i landet på same måte.

MEN det ene unnsyklder selvsagt ikke det andre!

Har nå uansett en jakke jeg vil bruke 10 år frem i tid, og når ny jakke skal kjøpes finnes det sikkert et fantastisk alternativ jeg kan kjøpe som ikke støter noen....

Skrevet

Og avslutningsvis håper jeg at alle som er så bevisste i forhold til pels har samme moral når det kommer til dun.

Selv ikea måtte innrømme at dundynene deres ble produsert i Ungarn hvor levende ender/gjess ble ribbet.... Dette er nok ikke bare et "luksusfenomen"

Skrevet

De som skal bruke denne jakken BURDE se på filmen av hvordan man fanger dyrene de flår.

SÅ om samvittigheten er like god, så vil jeg bare si : syke mennesker :(

og det er trist....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...