Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Da tenker jeg på ting å se, butikker å shoppe i, restauranter å spise på etc. Jeg er ikke så interessert i de vanlige turistfellene. Vi skal bo i Soho forresten. Tusen takk for tips :-)
NormaJean Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Century 21 like ved ground zero...... Drit mye billige designer greier, vi fant masse kule greier der til latterlig bra pris! Spesiellt til mannen min da herremote er litt mer "tidløs". Www.c21.com
CAT77 Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Er mange fantastiske restauranter i NYC, samt non sinnsykt kuule utesteder. Sjekk ut www.kongenavnewyork.no - de hjalp meg når jeg var i New York i sommer. Super service! Jeg ville også fått med med helikoptersightseeing! Utrolig flott måte å se Manhattan på! Hopp over utsikten fra Empire State og prøv Top of the Rock istedet. Mindre kø, bedre utsikt over Central Park, og du får flott utsikt til Empire State. www.topoftherocknyc.com SoHo er supert - beste stedet å bo! Bodde på Trump SoHo sist, og det var helt fantastisk! Den utsikten og seng som var så god at jeg nesten ikke ville stå opp. Det var godt for en sliten mamma....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå