Gå til innhold

herlig!!! Føler meg skikkelig liten her


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært på barseltreff i dag. Hyggelige "upper-class" jenter.....Og jeg er en alenemor med veldig lite penger og null leilighet. Samtalen dreide seg om babytøy. Alle handlet de på nøstebarn og andre dyre butikker. De snakket om at de skulle kjøpe ny bil og pusse opp det 4. soverommet.

 

Ja det er faktisk slik i min gruppe og det er ikke noe de skryter på seg. Og jeg føler meg som en dårlig mor som ikke kan gi barnet mitt det beste: ull fra nøstebarn, etter hva jeg har forstått.

 

Det er som om snarøya møter grorud dette her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg havna også i en sånn gruppe, jeg leide en liten leilighet alle andre eide store hus. jeg har ikke bil, de hadde to. Mitt barn hadde/har arva klær og utstyr de hadde det dyreste og "fineste". De var alle hyggelige damer da, men når samtalene gikk hele tiden på hus og hage, bil og jo dyrere utstyr jo bedre til barna så fallt jeg utenfor samtalen hele tiden.

Naturlig at det ble slik da siden de alle var i samme båt.

 

I tilegg ville de gå på turer i timesvis og mammatrening sammen, mens jeg hadde ennå ganske sterk bekkenløsning og hadde ikke mulighet til å klare å gjøre det.

 

Så jeg var med på 3 møter så ga jeg meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...