Gå til innhold

Uff, er så VANVITTIG lei sykdom. :(


Gjest

Anbefalte innlegg

Skikkelig kvalm av hele greia, rett og slett.

 

Som mange her vet har eldstemann vært myyye syk siden fødselen. Vi håper de endelig har funnet ut hva som feiler ham, og har merket stor forbedring etter at han begynte på medisiner for gastroøsofageal refluks. Dessverre får han så mye annet også i tillegg.. I fjor høst og vinter var han nesten mer hjemme enn i barnehagen, alt kom på rekke og rad. Nå er vi jo inne i den tiden igjen, og jeg ser jo at tendensen er den samme i år.. For to uker siden fikk han streptokokker og gikk på pencillin. Avslutta kuren på fredag, og på mandag fikk han feber igjen. Har hatt høy feber i tre dager nå uten noen åpenbar grunn. Har vært mer utilpass idag, så er vel noe under oppseiling.. I tillegg har vi minstemann som heldigvis ser ut til å være frisk på alle andre måter, men som blir forkjøla som alle andre, særlig fordi eldstemann sikkert drar med seg litt rusk og rask hjem fra barnehagen. Han går nå på pencillin for dobbeltsidig ørebetennelse..

 

Er så utrolig lei prøver, legebesøk, sykehus, medisiner, søvnløse netter, suring og grining.. Vil ha friske barn og litt fred og ro! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vinterbrud

Uff,dere har jammen fått mer enn nok! Refluks er noe dritt,nå håper jeg han kan få medisiner som virker skikkelig.

Riktig god bedring til barna dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og uff! Føler med deg:-(

 

Har jeg spurt om gutten din har blitt sjekket for karring? Husker ikke helt om jeg spurte deg om det eller ei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..God bedring og magen gode tanker til dere.

Sender også en liten porsjon tålmodighet til mamman...(for det er jammen ikke lett med så mye sykdom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...