Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 En i familien har fått seg ny dame... og hun presterer å bruke MAGEVESKE til alle anledninger....!! Uansett så har hun på seg den mageveska..... og oppi der har hun telefon, lommebok og røyk.. Altså, nå høres jeg sikkert sjikkelig barnslig ut, men HERREJESUS GÅR DET AN???
Lille-Pernille Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Tja. Mageveske er muligens blodharry, men praktisk. Hva med de som bruker GRAVIDBELTE? Det har jo ingen verdi overhodet bortsett fra for produsenten og forhandlerne....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 hahahhaa Sammenligner du mageveske med gravidbelte?? Stakkars deg! God bedring Lille-Pernille
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Mannen min bruker det. Praktisk når man går tur og ikke har lommer. I disse dager skal en jo ha med seg mobil, fotoaparat og diverse annet. Hvorfor ikke bruke det mest praktiske da?
Moonfreckle Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 Du mener en sånn som jeg selv kaller for rumpetaske? Jeg pleide bruke en slik, for mange år siden, det var yhyre praktisk. Det er slett ikke behagelig å drasse på håndvesker/skuldervesker. Dessuten blir de lett gjenglemt eller til og med stjålet. På ferie var det skikkelig digg, penger og kamera veldig lett tilgjengelig hele tiden. Hmmmm...tror jaggu jeg ønsker meg en slik til jul!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #7 Skrevet 1. desember 2010 Ja, du er SJikkelig barnslig og lite oppdatert. OMG,har du ikke fått med deg at det er IN med rumpetaske/mageveske igjen???
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #8 Skrevet 1. desember 2010 hehe, joda på skogstur og på ferie er jo slikt veldig ok.. ...men finkjole og mageveske....? Har problemer med å holde meg alvorlig jeg da... HI
Moonfreckle Skrevet 1. desember 2010 #9 Skrevet 1. desember 2010 Er det?? yes!!! Jeg ønsker meg en i sort imitert skinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå