Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Fikk se lille babyen min igjen og det var så deilig! Kunne ligget der i evigeheter og bare sett og sett og sett og sett... hehe :-P Alt var bra og lille babyen drakk masse fostervann mens jeg lå der. Fikk termin til 30.april og ble satt bare to dager tilbake fra den gamle, er akkurat 19 uker i dag Gleder meg bare masse nå! Hun så ikke så nøye på kjønn men var sikker på en jente sa hun men det har jeg jo hørt før :-P Blir spennende å se på 3D ultralyd om et par mnd
aprilprinsesse2011 Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Å så deilig da!! Grattis så masse med evt jente:O) Men bare en liten ting;O) Er selv akkurat 19 idag, men eg har termin 29 april. Hvem av oss har rett? Er du 18+6 eller er eg 19+1?
aprilprinsesse2011 Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Glemte å skrive at eg ble satt frem 3 dager Menstermin var 2.mai men ordinær ul sa 29 april
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2010 Jeg er 19+0 i dag så det var merkelig. Men har en vennine som har termin samme dato som meg og hun er bare 18 uker.. skjønner ikke hvordan det kan stemme jeg..
aprilprinsesse2011 Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 http://www.babyverden.no/ har du sjekket ut hvor langt du er kommet på denne terminkalkulatoren? beregnet ut fra termin? når eg la inn termin på barnimagen.no, på profilen min, skiftet den til 19+0 i dag og d samme viser terminkalkulatoren på babyverden.no, når eg regner ut fra termindato
Mia2011 Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Jeg var på UL også den 1 desember og ble flytt fra 28april til 1 mai, da sa jordmor at jeg var 18+6 i følge hennes "hjul"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå