Gå til innhold

Har funnet ut at bestevenninna mi hadde et forhold med min (daværende) kjæreste =(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er helt i sjokk og sint jeg! Fant ut i går at den så kalte bestevenninna mi har ligger med min x, mens jeg var sammen med han! Mens jeg var gravid til og med, etter jeg fødte.. Er helt sjokka over folk jeg!

 

Jeg er i tillegg fadde til ungen henner. Hadde du valgt en du lurer trill rundt mens du ligger med kjæresten hennes? Hadde aldri jeg gjort i hvertfall!

 

Fikk i tillegg rimelig sikre beviser for å si det sånn. To som har sett dem og en som har lest alt av mld ( pålitlige kilder..) Men som sagt, er helt sjokka, og jeg kommer aldri igjen til å snakke med denne såkaldte bestevenninna mi igjen.. aldri!

 

Måtte bare blåse ifra meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke. Det er jo helt sykt. I tillegg så var denne xvenninna mi gravid selv en periode. Har barn selv i tilegg. Til å spy av. Kjenner jeg er kvalm bare av å skrive om det!!

 

hl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så grusomt gjort! Føler med deg! Jeg opplevde selv at en jeg bodde sammen med lå med en av mine nære venninner. Fikk ikke vite om det før et halvt år etter det hadde skjedd. Som om ikke det var nok fikk jeg vite mye senere at han også hadde ligget med kusina mi. Enkelte mennesker er det bare best å få ut av livet sitt snarest mulig. Omgi deg med de som "gir deg noe". Positive og gode mennesker som er ekte og ærlige. Kvitt deg snarest med falske folk som denne "bestevenninna". Det er et av verdens største svik hun har gjort mot deg og ingen kan forvente at det skal tilgis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...