Gå til innhold

Hva fikk ditt barn i pakkekalenderen idag?


sologsommer

Anbefalte innlegg

datteren min fikk en liten hundevalp med litt tilbehør og gutten min fikk en pakke med pirat klistremerker..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er puslespillkalender her i huset i år. 8 brikker pr dag, bortsett fra 23. og 24., da er det maaaange brikker. I tillegg blir det en og annen tilleggsoverraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal si folk er gavmilde :-)

 

Småen her er snart 2,5 år og fikk sokker til dukken sin idag. Stor fornøyd og ble så glad!

 

Kjøpte også et par julebøker på bokhandleren idag, så kan vi kose oss med julefortellinger gjenom julen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minikjevle, sandkakeformer og et pepperkakehjerte jeg har laget med navnet hennes på - som vi hang opp i vinduet på rommet hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho, tørkede epleringer! Topp fornøyd 2-åring.

Innimellom kommer det andre ting også, minibiler, en liten Ludde, osv, men mest tørket frukt av ulikt slag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gutta (de er 7 og 10) fikk legoklosser og jenta (hu er 2) fikk bamse. Legoklossene tilhører en jedi starfighter og en gård som de får noen klosser til hver dag og til slutt får de se det blir :D får med bruksanvisning til dagens klosser også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får begge pepperkakeformer de tre første dagene. Vi har invitert på pepperkakebaking til uka.

I går fikk størsta en rev, men hun insisterte på at det var en ku. Da jeg gjentok at det var en rev, så hun litt irritert på meg og sa: Ku, MØ!

Minsten bryr seg ikke noe særlig, han får en del duplo fremover, noe han liker å leke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min på 5 fikk tannkrem, og hun ble kjempeglad hehe! "akkurat hva jeg ønsket meg mamma, kan jeg pusser tenner nå?" i morgen får hun en liten eventyrsjokolade, så da var det godt for samvitigheten min med tannkrem idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 åringen fikk en liten lekebil. Her trekker de annen hver dag, minsten er 2,5 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag som i går; julepynt :o) Hun kommer til å få niser og glitrende hjerter og annet pyntestæsj hvr dag og med noe ekstra i helgene tenker jeg. Hun er to år og har mer enn nok dilldall fra før.

Hun har blitt kjempehappy disse to dagene og vær med på å finne steder til pynten "hennes" :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg tegnet et tre med lys på som symboliserte hva vi skulle gjøre - så gikk vi ut og tente lysene på et tre utenfor inngangen. Han var helt i ekstase og hadde med seg tegningen i sengen. I dag får han en liten pakke med rosiner etter middag :-) Han er forresten 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk hårbørste med Snøhvit-motiv, og måtte ha den med i bhg og vise den fram, samme prosedyre som i går da hun fikk badeskum i en frosk;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fekk lille (3 år) eit par ullsokkar. I går fekk ho ein lilla kjole med ulger på (kjøpt på salg) :o)

 

Eldste (5 år) ville på ingen måte ha pakkekalender, han ønska seg så veldig veldig legokalenderen. Han er i ekstase når han får opne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får ungene pakke fra kalenderen annenhver dag, så idag var det yngste på straks 1 år som fikk pakke. Han fikk en bitering og den ble tygget på stort sett hele resten av kvelden, bortsett fra ved kveldsmaten;) I går fikk eldste rød nese i pakken sin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...