Mammaioktober Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg synes så synd på henne, når jeg ser på programmet hennes på Bliss nå. De gifter seg i las Vegas. Hun og Bernhard virker så snille. Blir liksom litt flau av å se på programmet, det er så "awkward" liksom. Håper ikke programmet presset de til å gifte seg i vegas :-/
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 stusselig bryllup da... hehe... og Bernhard er akkurat like enkel i virkligheten også... hahahaha.
Mammaioktober Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2010 Off, men de er jo så herlige da <3 huff :-/
millie+2klumper Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Hvorfor synst du synd på henne? Hun er jo fornøyd hun. Synst det ser ut som de har d jøvla gøy jeg:).
Mammaioktober Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2010 Syns jo ikke synd på henne egentlig.. Var bare en sånn rar følelse jeg fikk, hele greia var liksom rar.. Hun er en gullklump
millie+2klumper Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 hehe;) skjønner vel litt hva du mener.. Så du det programmet hvor hun tok sånne fine naturlige bilder for et el annet blad? husker ikke hvilket.. hun ble naturlig smiinket, fikk en nydelig flette i håret og fine elegante klær. Da var hun nyyydelig. Forstår ikke at hun ikke skifter stil til vanlig og.. Klærne og sminken og ikke minst håret ser jo helt forferdelig ut, og d irriterer meg sånn for hun er jo egentlig bare helt beautiful!
Mammaioktober Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2010 Bra det ikke bare var meg, da. Åh, jeg synes hun er så fin jeg, men jeg elsker naturlig-looken, og kan tenke meg at hun så fantastisk ut!! Hun er mitt forbilde :-) (A)
Tøysetipp Skrevet 1. desember 2010 #8 Skrevet 1. desember 2010 Synes de virker som gode foreldre jeg. Og at Linni virker til å være en god mor. De er jo utradisjonelle foreldre, men de har jo mye kjærlighet for barnet sitt. Det er ikke alle barn forunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå