Tante Blås Squaw Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 "Kopier denne teksten til din status dersom du kjenner noen, eller har hørt om noen som kjenner noen. Kjenner du ingen, eller har du bare hørt om noen som ikke kjenner noen, så kopier likevel. Det er viktig å spre budskapet! ♥♥ Hjerter også ♥♥♥ glem ikke hjerter ♥♥ for helvete…" Jeg dævver! :oD
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Haha, tror den der må på min facebook-status!!
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Hahaha, der ble det ny fb status gitt :-)
It's all about me Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Haha, tøft. Men må da ha med slutten om at så og så mange tør ikke poste dette på statusen sin osv.... Hvordan er det den setningen går igjen?
Gjest Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 Hehe! En venn av meg er tydeligvis litt lei av julkalender-kjøret på Facebook og meddeler: "deltar på Martins julekalender! Den henger på veggen, og så river jeg av ett blad hver dag... I dag står det: 1. desember, onsdag"
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 1. desember 2010 #7 Skrevet 1. desember 2010 hehe, jeg liker denne også, Kopier og lim inn denne teksten i din status hvis du kjenner en som en gang har hørt om en som har gått en tur i skogen og funnet en pinne og deretter kastet pinnen, muligens ned i snøen eller bare på grusveien, eller kanskje kastet den inn i noen busker, eller det kan også være at vedkommende har tegnet på bakken med pinnen, eller kanskje bare har knekt pinnen. Eller en kvist. En kvist er også ok.
Tante Blås Squaw Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2010 Kopier og lim inn denne statusen hvis du kjenner, eller noensinne har kjent, noen som puster inn og ut med jevne mellomrom for å opprettholde oksygennivået i blodet slik at de klarer å overleve. Dette for å støtte alle som puster jevnlig, og for å stoppe diskrimineringen av pustere! Jeg er en puster, og jeg tør å vise det. Tør du?
Libido- Skrevet 1. desember 2010 #10 Skrevet 1. desember 2010 Fantastisk =) Fler? Synes denne er hysterisk morsom: "Du er DRIT flink med hest♥ send til 10 personer du virkelig synes er DRIT flink med hest, hvis du får 5 tilbake er du virkelig drit flink med hest!"
Monajenten Skrevet 1. desember 2010 #11 Skrevet 1. desember 2010 Hahaha Libido, den var jo helt nydelig:-D
Libido- Skrevet 1. desember 2010 #13 Skrevet 1. desember 2010 hehe ja, og enda artigere å poste den til folk som aldri har rørt en hest i sitt liv ;-)
Hikken Skrevet 1. desember 2010 #15 Skrevet 1. desember 2010 ♥Kopier ♥ denne ♥ teksten ♥ hvis ♥ du ♥ har ♥ verdens ♥ fineste ♥ hest ♥ men ♥ mangler ♥ en ♥ grill ♥ som ♥ er ♥ stor ♥ nok ♥ til ♥ å ♥ grille ♥ den ♥
Gjest Skrevet 1. desember 2010 #16 Skrevet 1. desember 2010 tusen hjertlig takk for den statuse med pinnen, ler høyt enda !! og har den seff på fb min nå og i lang tid lol
Tante Blås Squaw Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #17 Skrevet 1. desember 2010 Åh! Kom med flere! *flirer godt*
FrøkenSprøken Skrevet 1. desember 2010 #18 Skrevet 1. desember 2010 Den med dragen synes jeg var helt fantastisk. Og aller best på dansk. Noen som har den? Noe ala. "Sett denne på din status dersom du kjenner noen, eller kjenner noen som kjenner noen som har blivet spist av en drage. Drager er skidskumle dyr, og er ikke til at spøge med."
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 1. desember 2010 #19 Skrevet 1. desember 2010 Måtte stjele den med pinnen jeg. Så utrolig bra! hehe Blir så lei av alle disse "kopier hvis du kjenner noen som" så er artig å gjøre litt narr
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2010 #20 Skrevet 1. desember 2010 en her inne sa en gang "har du IQ nok til å opprette din egen FB side, så burde du ha nok IQ til å finne på dine egene statuser " det syns jeg i grunn burde gjentas oftere
Tøysetipp Skrevet 1. desember 2010 #22 Skrevet 1. desember 2010 Synes det er så gøy med denne "dette er søskens dag...." Og den har vart en måned.
h2lita Skrevet 1. desember 2010 #23 Skrevet 1. desember 2010 Hærlig :: pinnekjøtt-mannen! Enig med deg i den ...men, dog litt paradoksalt at du refererer til noe som er sagt før;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2010 #24 Skrevet 1. desember 2010 jeg vet og ikke har jeg kilde en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå