Gå til innhold

Skal dere vite kjønnet?


Frøkna vårbarn 2014

Anbefalte innlegg

Vi visste ikke kjønnet sist og jeg hadde hele tida på følelsen av at det ble gutt, men kom ei jente gitt, men en skikkelig tøffing av en jente da :)

Denne gangen vil heller ikke sambo vite det, mens jeg egentlig har litt lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viste ikke på første, men fikk vite på andre og skal helt sikkert spørre om kjønn på nr 3 når tiden er inne for det:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å vite - av rent praktiske grunner. Blir det en gutt har vi lite selv, men da har søsteren min haugevis av klær, men det må enten hentes i utlandet eller sendes i posten så det er greit å vite på forhånd. Blir det jente har vi noe selv, men det må nok suppleres endel.

 

Dessuten synes jeg det er litt greit å venne seg til tanken så jeg ikke går gjennom hele svangerskapet og håper litt ekstra på at det skal være noe det ikke er ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg var ærlig og oppriktig sagt av deg Tårnfrid:-) Selv fikk jeg vite kjønnet på begge mine turde jeg ikke stole helt på resultatet, og gikk ikke bananas og kjøpte alt i rosa eller alt i blått. Klarte faktisk og unngå typiske jente/guttefarger og kjøpte inn det aller mest nødvendigste i unisexfarger. Grønn, brun, beige, hvit, gul, etcetc.

 

Og husk hvis du kjøper noe i blått, så er det nydelig og kombinere med rosa. Og av erfaring får man en helt haug når ungen kommer. De rekker ikke engang og bruke alle klærne før de vokser ut av den. Svart barnevogn, og svart dunpose, hvit vugge, med hvitt "stasj". Tja... da er man jo der. Trenger jo ikke ha kanllrosa barnevogn, eller male rommet rosa før ungen kommer. Kjøp nøytrale farger i det som er mest kostbart, så kan evt småsøsken arve uavhengig kjønnet.

 

Jeg ville vite pga det følelsesmessige som Tårnfrid her sier. Og selv om jeg kanskje håpte noe annet enn det ultralyden visste, så forandret dette seg totalt ettersom svangerskapet skred fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å vite kjønnet denne gangen ja! :)

Eneste jeg tenker litt på er at noen ganger er det ikke så lett å se kjønnet, og man får feil svar. Den er litt kjip :P

 

Sist gang bestemte vi oss for å ikke vite det, det var veldig spennende, og ut kom ei lita jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi valgte å ikke vite med førstemann. Jeg er mer nysgjerrig nå, men mannen min blånekter, så det blir nok en overraskelse denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke engang vært inne på tanken på å ikke vite. Aaaalt for nyskjerrig hehe :) Syns dessuten det er lettere å knytte seg til knøttet i magen når man vet hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ikke vite kjønn. Ville vite forrige gang, men de klarte ikke å se kjønn på ul, så dermed fikk vi ikke vite likevel.. vi var likevel helt sikker på at det var en jente, så overraskelsen var stor da en liten gutt kom til verden. Den ekstra spenningen rundt fødselen vil vi gjerne oppleve en gang til, så derfor har vi bestemt oss for ikke å vite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite kjønn ja :)

 

Fikk ikke vite det med min sønn,og med min datter fikk jeg først vite det i uke 30.

 

Denne gangen er det veldig spennende,men jeg håper egentlig at det er en gutt og ei jente :)

Selv om jeg muligens tror at der er 2 jenter.

 

Blir spennende å få vite.

Blir jo ofte ultralyd på meg,så får håpe jeg får vite det <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig alltid sagt at jeg ikke ville vite kjønn når/hvis jeg noen gang ble gravid. Nå når jeg endelig er gravid så kjenner jeg at fristelsen til å vite bare øker. Så blir nok til at vi vil vite det hvis det er mulig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...