Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Er skikkelig nervøs her nå!! Den siste uken har brystene mine vært veldig ømme og såre, i helgen tenkte jeg "jøss, skulle nesten tro jeg ammet" slik følelse er det i dem, litt som brystspreng liksom. Søndag kveld klemte jeg på brystvortene og dermed kom det "råmelk" ut, da fikk jeg hetta!! Er jo over 1 1/2 år siden jeg sluttet å amme minstemann. Og det blir bare mer og mer fremtreende, og jeg er nå rimelig nervøs for at jeg er gravid igjen, siden ømme bryster har vært det første tegnet de 2 gangene jeg har vært gravid, og er ikke veldig klar for en til nå akkurat. Så jeg tok graviditetstest igår, denne var negativ, og jeg ble lettet. Men hvis det stemmer at jeg ikke er gravid, hva kommer dette av da? er det mulig at jeg er gravid uten at det syntes på testen?? Det bør nevnes at det har hendt jeg har glemt p pillene.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Setter veldig pris på om noen tror det kan være annet enn graviditet:-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Hmmm! Ikke alltid d vises med en gang på en test. Men det med melka,¨så hadde ihvertfall jeg melk i over 1 år etter jeg sluttet og amme. (Dvs,det kom ut litt når jeg klemte) Vent og se det an,og evt.ta en test til? Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Ja det går an uten graviditet. En venninne av meg fikk melk i den ene puppen, helt plutselig. Hun har aldri vært gravid og har da heller ikke ammet. Legen sa at hun hadde fått økning av et horomon og at det ville regulere seg selv ellers skulle hun få noen tabletter som regulerte horomonene hennes. (hun hadde flere plager det var derfor hun gikk til legen)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Min søster fikk melkspreng nesten 3 år etter at hun sluttet å amme ungen sin, skal vist være mulig. Noen skjeldene ganger, kan kroppen starte å produsere melk igjen, enda det ikke er behov for det, kan hende det har med hormoner å gjøre, fordi om man ikke er gravid?!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 Takk takk. Er jo litt merkelig, Ja første gang hadde jeg melk over 1 år etter at jeg sluttet men nå har jeg vært "tom" over 1 år. Håper det er andre årsaker akkurat nå, passer dårlig med en til i vår livssituasjon om dagen. Det jeg syntes er merkelig hvis jeg skulle være gravid, vet at det ikke alltid syntes på test hvis man tar den veldig tidlig, er at testen er negativ, og at jeg da er veldig lite på vei, men samttidig har fått melk, du får jo ikke det etter 14 dager liksom. Tenker at hvis jeg har fått melk, burde jo det jo være såpass mye av de gravidhormonene i kroppen at det ville slå ut på en test?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå