KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg gjorde det i dag tidlig og har fortsatt ikke mottatt noe spørsmål Skuffa
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 1. desember 2010 Nå mottok jeg sms fra dem, men fikk ikke spørsmålet *deler av teksten mangler* Typisk...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Nei i år lar jeg være, koster 7kr per sms. Nei vet du hva ;O) Synes det var teit.
ano`num *17.03.10* Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Kalender her inne? Trodde ikke det var i år jeg.... Koster det penger? Nei, så teit da.... Snakk om å ha dollartegn rullende i hodet da..... Skjønner at de må tjene penger også; men det gjør de da vell med all den reklamen som dominerer her inne!
Fire småtroll Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Nei, i år som det koster penger gidder jeg ikke! Det er utallige gratis kalendere rundt om på nettsidene, så det gidder jeg ikke betale for...
stearin Skrevet 2. desember 2010 #7 Skrevet 2. desember 2010 På foreldre&barn? Isåfall har ikke jeg heller mottatt noe spørsmål for igår og idag,.. Merkelig..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2010 Det er vel et samarbeid mellom foreldre og barn, bim og dib Meldte meg på i går og fikk spørsmål i 19 tiden. Men spørsmålet manglet da, så det var jo liten vits Tok kontakt i dag tidlig og de skulle snakke med de som kunne dette så får vi se da hva som skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå