*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Gadd ikke bruke penger på det i de to andre sv.skapene, og hadde egentlig ikke tenkt denne gangen heller, men så oppdaget jeg at de hadde begynt med 3D på Volvat her vi bor, så da bestilte vi en time.. Lå i litt over en time og tittet på snuppa, i starten var hun "snill" og samarbeidet, men etterhvert ble hun visst lei av å vise seg frem, så da knyttet hun hånden sin, og plasserte den godt over ansiktet, hehe.. Ble litt sinna på legen også da hun forsøkte å dytte vekk armen hennes, og skjøt rompa ut og sprella vilt innenfra Derimot var hun ikke sjenert på å vise frem understellet sitt, så det var absolutt ingen tvil om at vi trygt kan handle rosa tøy.. Legen sa hun nesten aldri har klart å få et så tydelig 3D bilde av kjønnsorgan som lille snuppa våres ville vise frem. Hadde håpet å kanskje få se hun sutte på tommelen, men hun likte visst best å holde hendene knyttet og armene oppå hodet.. Men vi fikk se henne ta noen solide slurker fostervann, det fikk vi med på noen filmsnutter også.. Nå gleder jeg meg bare enda mer til å få se og holde lille tulla vår, 3D var virkelig fantastisk, man følte mye mer nærhet til babyen, brått ble det så virkelig at det faktisk befinner seg et ekte bittelite perfekt menneske inni magen :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå