Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Hun oppdaterer jo aldri bloggen lenger og noen ahdde visst observert henne på sykehuset her om dagen. Gratulerer så mye, Therese og Bjørn. Dette er kos!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Får ikke håpe det, ettersom hun akkurat har vært på julebord å skrev at hun var ganske redusert;)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 sordid? hun oppdaterer vel hvis hun har noe å fortelle tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå