Gå til innhold

Håper på septemberbarn!;)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Sitter her og håper, håper, håper... Tenker og funderer på om vi kanskje kan få det til:) EL neste uke og da er det bare å prøve!

 

Gleder meg masse til jul i år! Blir fint uansett, men positiv test på lillejulaften- eller julaften hadde vært veldig morro:)

 

Lykke til alle dere som etterhvert hører til her inne:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her også,var egentlig på august,

men begynte dessverre på ny syklus i dag.

 

Uansett er det nye muligheter,

håper det blir en spire i magen på alle her:)

 

Lykke til:)

 

Har dere prøvd lenge forresten?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Jeg henger meg også på her, ettersom jeg enda ikke har fått EL gir meg opp augustklubben.

 

Jeg har prøvd siden august, hvor jeg ble gravid på 1. forsøk men mistet i uke 6. Nå er første syklus i gang etter SA, og forventer EL når som helst. Tester hver dag. *håper*

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg og hører til her etterhvert:)

Fikk mensen i dag etter MA i oktober.

Krysser fingra for klaff før jul:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åper også på en liten en:) litt skummelt også,:) Har et september barn fra før, så egentlig ville jeg vente slik at jeg fikk i mai, juni, men blir for lenge å vente:) Synes det er litt vanskelig med sykluser og EL siden jeg ikke har hatt mens på mange mnd, gikk på noen p-piller som jeg ikke får den. Men nå har jeg sluttet men ikke fått noen mens enda, ca 2-3 uker siden, så vet jo ikke når jeg har El, men men:) sått på første sist gang:)

 

ønsker alle lykke til:) blir gøy og se hvor mange vi blir her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt har klaffet denne gangen så hører jeg og til her :) 4 pp for oss. enig med deg lillemor 08, at en positiv test rett før jul hadde vært supert! Ikm her 20 des., men skal til legen den 15. pga et prosjekt jeg har vært m på, så håper hun kan finne noe da!

 

Lykke til alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen!!!

 

Jeg er befruktet etter prøverør og det er deg 8 etter befruktning. Det betyr at egget har festet seg i går eller i dag.... Jeg håper....

Har litt sure oppstøt som begynte å komme igår. Det har jeg kun hatt ved det førsøket hvor jeg ble gravid med vår nå 2 1/2 år gamle datter.

Testdag er 22. desember....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Lykke til, Sing!

 

Jøss, aldri tenkt på at du da faktisk kan kalle deg befruktet allerede nå i stedet for "inseminert". Du har jo tross alt fått satt inn ferdig befruktede embryoer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på septemberbarn her og :) Positiv EL test i dag, og ved klaff vil termin være rundt 17-18 september, håperhåper :) Skal ikke stå på mangel av sengekos denne pp ihvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...