Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 BF ønsker delt omsorg for sitt ennå ufødte barn fra uke 9, får følgende: "Så det du kan ende opp med, er at du mister halve omsorgen og betaler meg bidrag eller at eg gir en blank faen i hele sulamitten. Angrer foresten som en hund på at eg ikke hoppet av i svingen, for av alle eg har ligget med er du den siste eg kunne tenkt meg å få barn med. Syns faktisk litt synd på *barnet*" Dette er tredje gangen jeg hører fra han siden august..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Ville bedt ham gi en blank faen. Bedre å sette far ukjent enn å ha no sånt til far.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Æsj, for en ekkel type. Han hørtes jo ikke god ut. Stakkar deg som har blitt gravid med en sånn ekling.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Du har et vanskelig valg - oppgi far ukjent - oppgi navnet på far og håpe at han tar til vettet, eller holder seg unna og betaler sitt bidrag....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 Han har tydeligvis ikke sjekket veldig faktaene sine veldig godt da, om han mener at DU kan bli nødt til å betale HAN bidrag ved delt omsorg Da får ingen av dere hverken bidrag eller noen aleneforelderstøtte fra staten. Om dere får hver deres barnetrygd er jeg ikke sikker på, men det er i tilfelle det eneste... Foruten det, er delt omsorg uaktuelt når barnet er 9 uker gammelt, og han vil ikke få det ved å gå rettens vei uansett, så den belastningen kan han spare både seg selv og deg for. Jeg ville ikke oppgitt ham som far i det hele tatt, det høres ikke ut som han vil være bra for barnet uansett, når han har den innstillingen til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå