håpefull *er mamma* Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg er på rugedag 7 idag. Dvs at jeg er midt i lutealfasen. Hadde jeg blitt gravid på normal måte, hadde jeg hatt el for ca en uke siden, og det hadde vært ca en uke til neste mens. Livmortappen min er ganske langt nede i skjeden, og er bakoverlent. Akkurat det bekymrer meg ikke så veldig. Det som plager meg er at jeg synes den er ganske åpen. Synes at den burde vært lukket nå, da sannsynligvis egget / eggene burde ha festet seg om de evt skal gjøre det? Noen som har erfaring med hvordan livmortappen var da dere hadde blitt gravide, og er ca der jeg er nå? Håper noen kan svare, og håper jeg fortsatt kan leve i håpet om å ha blitt gravid ;-)
håpefull *er mamma* Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2010 Dytter litt i håp om å få svar ;-) Er nå på rd 8, og synes fortsatt jeg kjenner åpningen. Er litt usikker på om det er åpning eller grop. Tør ikke dytte fingeren for langt inn der, i tilfelle jeg roter til noe ;-) Livmortappen min er kanskje ikke så veldig langt nede i skjeden. Mere midt i ..
Petrine +spire=❤ Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Har ikke sånn super mye greie på dette da, men min var ganske lav, med grop, frem til rundt ikm. Da var den trukket seg så høyt opp at jeg ikke rakk den.. Den gropen tror jeg kommer av at jeg har født barn før.. Håper du sitter med en positiv test om ca en ukes tid.
håpefull *er mamma* Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2010 Takk for det, Petrine :-) Vet jo egentlig at den kan variere veldig fra person til person, men allikevel fin å høre om andres erfaringer. Tiden vil vise ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå