Gå til innhold

UL 10+4...Fosteret beveget seg ikke...Normalt????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett bevegelser på tidlig ul rundt uke 10``????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte du ikke personen som utførte UL om dette?

Skrevet

Spurte du ikke den personen som utførte UL om dette?

Skrevet

alltid...da ser det ut som en reke, men full av liv.

Skrevet

Det beveger seg, men er ikke riktig utviklet enda, så det er ikke sikkert at det vises... Så lenge hjertet slo, og legen ikke sa noe, så kan du nok slappe helt av :))

Skrevet

Har hatt Ul en uke siden og har tenkt på dette siden...Spurte om alt ser bra ut om fosteret ser normalt ut og sånn og da sa hun at de skejjer bafre om det er liv ikkk mer, og hvsi jeg vil sjekke andre ting må jeg nok til privat...

 

Uff , så her er ingen som ikke har sett bevegelser?(((((((((((((((((

Skrevet

Ja, men da var det jo liv da vel..??.. :))

Skrevet

Jeg var på min første ultralyd når jeg var 10+4. for å kunne se tydeligere tok hun innvendig ultralyd. Jm måtte "riste" i meg ganske godt før fosteret beveget på seg.(og det var fordi jeg ba henne om det) Hun skjønte sikkert ikke at det var viktig for deg å se det.

Skrevet

Jeg var på UL i uke 9 og det var masse liv, men regner kke med at de spreller og rører på seg konstant.

Det viktigste er vel at du så hjerteaktivitet, ikke hvor aktivt embryoet er.

Skrevet

Vi var på UL i uke 12. Og så en skikkelig sprellemann. Når vi kom på ordinær UL lå ungen helt stille! Når vi hun begynte å se på ungen var jeg helt sikker på at han var død. Etterhvert så vi noen bevegelser, men ikke mange... -Ungen er i dag 2år, og frisk og fin! - veldig aktiv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...