Gydamamma Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg vil ha en øyekrem som virker bra på blå ringer under øynene og som hjelper med alle de "fine" linjene som oppstår :-) Hvilken bruker du og er du fornøyd?
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Biotherm sin orange lille pumpeflaske!! Husker ikke nøyaktig hva den heter, men virke, det gjør den! Fantastisk mot ringer under øynene ihvertfall. Brukte den da minsten og jeg var våken halve natta hele første leveåret hans, og det funket! Vant også en kåring i bladet Woman for en tid tilbake. )
Gydamamma Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2010 Takk takk! Kanskje jeg må prøve den da?! Gir den mye fuktighet også? Flere som også har noen gode tips her?
3småtroll♥ Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Jeg bruker den grønne pumpeflasken fra Biotherm. Er for alderen 27 år og oppover- altså en "tidlig" anti- rynkekrem;) Veldig fonøyd! Koster jo litt, men varer kjempelenge også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå