Gå til innhold

får ikke tak i gynekolog,må vite vor langt jeg er på vei...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg fant ut jeg er gravid for 6 dager siden. gikk til legen og fikk henvisning til gynekolog,pga jeg er veldig usikker påå om jeg er klar for å bli 2 barns mamma. så enten er jeg 6 uker på vei eller så er jeg 13 uker.

 

jeg er så fortvilet, INGEN gynekologer har ledige time før etter jul :( vet ikke hva jeg skal gjøre.... om jeg skal ta abort haster d jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men alle byer har iallefall private UL-klinikker man kan få time hos, stort sett veldig raskt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig,bor i bergen så burde jo være en del, eneste jeg ikke har ringt som jeg vet om er majorstuarklinikken. eller de var stengt,så får ringe igjen i morgen. men forstår heller ikke hvorfor legen ikke kunne sende meg på kvinneklinikken me en gang. neida måtte først til en gynekolog så videre på kvinneklinikken om eg velger å avslutte svangerskapet, men jeg klarer ikke å slappe av eller bestemme meg før jeg vet hvor langt eg er på vei!!!

 

trodde ikke dette skulle være så vanskelig å få time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar =)

 

Første jeg gjorde etter første graviditetstest var å kjøpe en slik men uker på, men det er jo bare tull, viste 3+ (5+) som er det meste d kan vise. så da er jeg ikke noe klokere...

 

ja kanskje dette er ment to be..hehe.

 

er så mye med d økonomiske osv som spiller inn,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ringt rundt i dag også, majorstuaklinikken sa de ventet til hvertfal 7 fulgåtte uker...:/ eg er fortvilet forde det jeg er ute etter er å vite nøyaktig hvor langt jeg er på vei itilfelle jeg velger abort. om jeg er over 12 uker er jo d utelukket å ta abort.

prøvde og ringe kvinneklinikken men kom ikke gjennom.

 

uff skikkelig tung dette. syk har jeg blitt også pga har så å si ikke sovet siden fredag, rart hvordan kroppen reagerer når man ikke har d lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring byporten. Der får du time omtrent på dagen (men det er dyrt der). Eller ta kontakt direkte med sykehuset og si du vurderer abort og må vite om du er for langt på vei eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ringt rundt i dag også, majorstuaklinikken sa de ventet til hvertfal 7 fulgåtte uker...:/ eg er fortvilet forde det jeg er ute etter er å vite nøyaktig hvor langt jeg er på vei itilfelle jeg velger abort. om jeg er over 12 uker er jo d utelukket å ta abort.

prøvde og ringe kvinneklinikken men kom ikke gjennom.

 

uff skikkelig tung dette. syk har jeg blitt også pga har så å si ikke sovet siden fredag, rart hvordan kroppen reagerer når man ikke har d lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på Osloakutten og tok tidlig UL. fikk time dagen etter at jeg ringte. Billige er de og, betalte 930kr for innvendig UL, og da var det med 4 bilder.

 

 

Men dette er i Oslo, ble litt usikker på om du sa du bodde i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...