Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 I dag var jeg hos jordmor, og når hun hørte på babyen, virket det som hun rynket litt på nesen....for jenta i magen var litt stresset, men hjertelyden gikk ned etterhvert...Etter 1 minutt/30 sek, begynte hjertelyden å stige igjen. Jordmor fortalte at hjerterytmen var veldig ustabil...mellom 120 og 160 (hun skrev 140 på helsekortet mitt, med en kommentar der det står variabel hjertelyd) Jeg skulle ikke bekymre meg, sa hun, men kan ikke la være å tenke på hvorfor hun plutselig har fått så opp og ned hjerterytme? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Jeg fikk beskjed om at det er sunt med variasjon i pulsen, det er jo naturlig at pulsen er høyere når babyen beveger seg. Merkelig av jordmor å rynke på nesen og kalle det ustabilt. Jeg var til en del ekstra kontroller på sykehuset før fødsel og lå ofte med måling i 30 minutter av gangen som viste variasjoner mellom 130 og 170, det sa de der at var supert og et tegn på en frisk og fin unge, og det er han også!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Variabel hjerterytme er et tegn på et friskt hjerte. Når du blir hjertesyk, kan et av tegnene være helt jevn hjerterytme.(Det er ikke bra)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå