Gå til innhold

hvor mange er/blir alene mødre her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en følelse av at det er mange?!Glad jeg ikke er det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg - og takk gud for det! :)

Skrevet

Hvorfor er du glad for det?

Jeg er alene fra før, og blir alene med to nå, og jeg har det kjempeflott jeg :)

Slippe alt som følger med det å ha en mann i huset, deilig!

Skrevet

Jeg har vært det. Litt ensomt, men gaske okej også.

Skrevet

Jeg blir ikke alenemor:)

Men jeg vil si at alle som er det, er utrolig sterke som klarer det.!:) Så det misunner jeg dem. Styrken dems.!

Skrevet

Ensomhet er jo hva man gjør det til selv og da :) Alltid vært mer ensom i forhold enn som singel jeg, siden kjærerstene jeg har hatt ikke har likt å dele meg med andre, og jeg alltid har blitt drevet vekk fra venner når jeg har vært i forhold. Når jeg er alene, bestemmer jeg selv hvem jeg omgås, og det er utrolig godt :) aldri ensom, bare alene noen ganger

Skrevet

Jeg er alenemor og lykkelig :D Utrolig glad jeg slipper å være i et forhold!

Skrevet

jeg var :) i 7 år, og hadde det kjempeflott for det, blir ikke det nå denne gang og er kjempeglad for det og,

finnes faktisk mange alenmødre som har det bra og :)

Skrevet

Jeg er alenemor og syns det er helt ok. Har familie, venner og kun mitt eget rot å rydde opp i. Men klart det hadde vært fint med en kjæreste som man kunne delt alle de små og store tingene med.

Alt har sine fordeler og bakdeler;)

Skrevet

Det eneste jeg mangler er en å ha sex med, som drar igjen uten å rote ;)

Ser ikke poenget med å ha en mann her hele tiden, når det de er best på er sengekos :)

Skrevet

Jeg er en stolt aleemor!!!

Heller alenemor enn med en gubbe som min eks :D. Han bryr seg ikke om sin datter, så hun vil nok aldri lære å kjenne sin far. Men det går. Noen ganger tøft - noen ganger ganske deilig, å være alene.

Skrevet

Jeg har vært det men ble sammen med barnefaren igjen. Usikker på hva som foretrekkes. Alt det praktiske er enklere alene, pluss at det blir mindre rot og deilig å være alene når man ønsker det, men nå har jeg derimot muligheten til å jobbe kveld uten å ha barnevakt, så det er jo fint. Økonomisk er det en kjempefordel å være to. Men jeg kan ikke bestemme meg for hva jeg fortrekker egentlig. Jeg var alene med to små.

Skrevet

Jeg var alenemor i 5 år og det var en fantastisk tid, har aldri hatt det bedre enn da faktisk. Har vært gift noen år nå og savner ofte tilværelsen som alenemor.

Skrevet

Jeg blir alenemor og G L E D E R meg.

Mannfolk er bare driiit ! - i mine øyne vel og merke.

Skrevet

Jeg er alene og gla for det!!

Har du HI vert alene med en unge?? Vet du hva du snakker om?

Skrevet

Jeg er også alene, og det er sånn jeg vil ha det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...