Gå til innhold

Truse - hva velger du? String eller bestemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sverger til Bjørn Borg boxere..

Men hiver på string under kjoler og sånn..

Boxere blir fort litt bulkete da :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De stringtrusene jeg bruker er da ikke mer i kontakt med endetarmsåpningen enn mine vanlige truser.. Når stringtrusa passer og har rett fasong så går den ikke inn i rumpa!

Skrevet

String- klarer ikke å bruke vanlig truse, de trekker inn i rumpa de også:)

Skrevet

Bruker string. Syns hipstere går mye mer inn i rumpa enn string, og jeg hater å gå med det.

Skrevet

Alltid bestemors... om det er det dere kaller det. Truser som ser ut som de er fra 50-tallet.. De må tross alt matche resten av undertøyet mitt.

Skrevet

For det meste string truser. Men foretrekker og bruke hipster og boxere viss jeg fks har på meg sagge bukser.

Skrevet

String bruker jeg kun i spesielle anledninger, da mannen min syns det er sexy. jeg brukte bare string før, men er lei av å konstant går med truse som gnikker og gnager i underlivet. Tror ikke det er så bra for bakteriefloraen.

Mannen syns heldigvis også at hotpants/jenteboxer er sexy, så da går jeg en del i Bjørn Borg. Herlige boksere!

Ellers går jeg i hipstere, men liker det egentlig dårlig fordi de klemmer på rompeballene, må i såfall bruke såkalte sømløse. Så jeg prøver å unngå det. Helt vanlige, ordinære truser er vel det jeg foretrekker aller mest, men syns det er lite av dem om dagen.

Har noen stygge bestemortruser som jeg bruker spesielt nå som jeg er gravid. Rett og slett utrolig deilig.

Skrevet

Uff, jeg synes det er supervanskelig å finne gode truser.

Førs graviditet og fødsel brukte jeg bare string, men det gjør jeg svært sjelden nå.

Synes boxere er gode, men de blir for bulkete forran, og det er ubehagelig.

Taitruser er gode, men glir fort opp i rompa syne jeg

Nei, egentlig er det best å gå uten:) da slipper man noe som gnager eller gnisser, bulker eller "deler rompeballen" i 2 osv:)

Skrevet

Ehm.. Er det mannen din som bestemmer hvilke truser du skal ha på deg? Han burde vel synes at du er sexy uansett truse..

Skrevet

Jeg bruker boxer eller hipster hvor rumpa er godt dekket :)

Skrevet

String eller "vanlig" truse.... Klarer ikke hipstere, føler ofte de kryper mer opp i rompa enn string truser... verste jeg vet er når trusa blir nyskjerrig og kryper inn steder hvor den ikke hører hjemme!

Skrevet

Hvis du må vite det så bruker jeg....SAMETRUSE!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...