Gå til innhold

Truse - hva velger du? String eller bestemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg heller mer til bestemorsvarianten. Har ikke en eneste string, og liker heller ikke "vanlige" truser som lager strek på skrå og deler hver rumpeball i to.

Derfor blir det en slags myk boxer-/bestemorsaktig variant.

Heldigvis synes mannen min også at det er mye finere enn truser som er en ekkel tråd i rumpesprekken.

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foretrekker tai-truser nå i voksen alder, altså "bestemorvarianten". String var in da jeg var tenåring. Leste tidligere i år at string-truse salget har dalt betydelig de siste årene og at disse er på vei ut.

String-truser = urenslig og ubehagelig å gå med i lengden.

Skrevet

Har noen stringtruser som brukes til trange bukser, kjoler og skjørt når jeg ikke er gravid.

Nå er jeg gravid, og holder meg kun til de deilige, svære bestemortrusene mine :) Eneste som er behagelig nå synes jeg :)

Skrevet

Jeg elsker string. Åh, den deilige følelsen av strengen som trykker lett mot rumpesprekken min. Hmmmm. Blir litt kåt av det ja.

Skrevet

Enig med deg:) Kjører på med bokser/hipster og synes det er 1) digg å ha på 2) deler ikke rumpa i flere deler og 3) er ganske sexy ;)

Skrevet

har ikke noe problem med string og bruker det dersom jeg bruker plagg som krever det. orker ikke gå uten noe som helst.

men til vanlig så bruker jeg hipstere. boxere er også helt ok. bestemortruser finner man ikke i skuffen min. for meg er bestemortruser slike maxitruser man kan dra nesten helt opp under armene.

Skrevet

Hipsters :) Og "bestemortruser" når jeg har mensen.. :) Fins mange hipsters som ikke vises under trange klær så har sluttet helt med string.

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Hvis jeg må velge mellom string og bestemor, tar jeg string. Aldri i verden om jeg hadde klart å holde bestemor mellom beina hele dagen.

Skrevet

Bruker string unntatt de dagene jeg har mensen.

Skrevet

String er tacky...... Bruker heller bestemor eller thaitruser da:-)

Skrevet

Hvite fjær og bær truser er tingen!:)

Skrevet

Like boxere. String er uhygiensk og veldig år 2000.

Skrevet

Jeg bruker string, syns alt annet er ubehagelig etter at jeg ble vant med string for 13 år siden. Skulle gjerne ønske jeg trivdes med hipster eller bestemortruse, men det takler jeg kun når jeg ligger i senga og har mensen.

Skrevet

Uhygienisk? Hvordan det? Skifter jo trusa hver dag uansett.

Skrevet

Har brukt string truser, men begynner å gå mer og mer over til hipster/tai...

Skrevet

Kommer an på buksa/kjolen/skjørtet.

Velger helst boxer hvis det går, men string hvis det er fare for "bulker" :)

Skrevet

Jo, for stringen er i veldig nær kontakt med endetarmsåpningen, det er ikke "bestemortruser"/vanlige truser, hipsters og boxere.

Jeg foretrekker vanlige truser, og har brukt det nå i over et år (siden jeg ble gravid). Er kun 19 år, men jeg kommer ikke til å begynne med string igjen, bruker heller hipsters og truser:)

Skrevet

Ja, jeg vet jo at de er inni rumpesprekken. Men siden den likevel vaskes etter én dags bruk, kan det vel ikke være uhygienisk av den grunn?

Skrevet

jeg må bare kommentere hun som liker thaitruser. tHai??? tai..... takk;)

men taitruser... er ikke det truser som er hakket større enn tanga da? høy skjæring i sidene og smalere rumpedel, mens midi er mer likt på hipster, bare høyere i livet. mens maxi er sånne over-navlen-truse og minner mer om "brillebukser" til bleiebarn?

jeg styrer unna alt av tai, midi og maxi,string og tanga uansett.

boxer og hipster er det som skal til for å få meg til å føle meg komfortabel.

haha, persille! jeg hadde nok heller ikke klart å holde bestemor mellom beina en hel dag! hadde sett noe dumt ut også med en bestemor stikkende frem under skjørtet.

Skrevet

begynte å bruke pierre robert boxere da jeg var gravid, og har ikke sluttet med det!

Skrevet

Hipster og truser her.

På jobben er det bare damer på 50+ som bruker string. Grøss.....

Skrevet

Jeg bruker hipsters eller vanlig Er det tai det kalles. sånne vanlige, liker ikke bestemor .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...