Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Har den siste tiden endt et vennskap med en. Kjent hverandre i mange år, mange opp- og nedturer men til syvende og sist innser jeg at personen er manipulativ og kontrollerende. Jeg har tatt avstand, mindre kontakt, men er fortsatt hyggelig. Nå er personen begynt med "the silence treatment" som h*n ofte gjør når ting skjærer seg mellom oss. Det gjør så vondt, og jeg skjønner ikke hvorfor. Innerst inne vet jeg h*n bare har brukt meg for å ha noen å kontrollere. Jeg er skuffa og lei meg, men sint og forbannet også. Nesten litt som kjærlighetssorg... Drittdag altså...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Skjønner godt hva du mener. Mennesker som tilsurer hverdagen ens og som kun bringer med seg negativitet er ikke verdt å bruke energi på. Har derfor kuttet ut mange slike, bl.a en tidligere "bestevenninne" (skriver bestevenninne i anførselstegn ettersom vedkommende viste seg å være langt ifra nettopp dèt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå