Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Har hatt litt blødning i 3 dager nå. Var hos legen i går, som henviste meg til byen. Der fikk jeg innvendig UL, hvorpå han ikke kunne se noe hjerteslag... Han sa det kunne være vanskelig så tidlig(7,5 uke), men at han ikke var særlig optimistisk... Tok blodprøve for å se mengde HCG i blodet, og skal ta ny HCG-prøve på fredag. Mengden HCG i blodet fordobles hver dag under et svangerskap. Dersom det enda er liv, skal denne mengden øke... Lørdag skal jeg tilbake for ny UL. Dersom det fortsatt ikke er liv, og mengden HCG i blodet ikke har økt, blir det utskraping...... *sukk* Har alltid sagt at dersom det skjer, så er det jo en grunn for det... Men det er kjiiipt forde........
Gjest Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Huff, føler med deg!! Krysser fingrene for at alt er bra med lille spiren din da
gulda Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Huff, så tungt! Håper virkelig at alt er bra, og at du får se et lite hjerte slå på lørdag. Jeg målte hcg etter blødninger, og den hadde steget, men langt under hva den burde. Var sikker på at noe var galt, men ul etterpå viste liv. Så prøv å holde oppe et lite håp frem til lørdag med mindre hcg går ned. Og så må du vel kanskje samtidig forberede deg på at det verste kan være tilfellet, noe du sikkert gjør, men bare for å unngå å få sjokk hvis utfallet er trist.. Krysser fingrene for deg, og håper virkelig at alt er ok! Har opplevd å miste, og selv om det er en grunn for det, så føles det bare tungt og meningsløst. Så skulle det være tilfellet, så gi deg selv nok av tid og lov til å sørge. Men enn så lenge så håper jeg på positive nyheter på både fredag og lørdag! Det er tøft å gå i uvisshet. Masse lykke til!!! Stor klem
April11<3April15 Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 *stryke over kinnet og gi en klem* Lykke til, håper alt er i orden med den lille!!!
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2010 Takk for koselige ord.. Krysser fingrene og håper på det beste, selv om jeg nok tror det værste...
Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Føler veldig med deg! Det er forferdelig vondt å sitte sånn og ikke vite, bare vente. Krysser fingre for deg i morgen og på lørdag! Håper HCG prøven har økt og at du får se hjerteslag på ul Jeg var på ul selv rundt uke 7, og da så de ikke tegn til liv, men da jeg var tilbake på oppfølging i uke 9 var det hjerteslag. Så ikke gi opp
Lunapuna1985 Skrevet 2. desember 2010 #7 Skrevet 2. desember 2010 Huff, jeg vet akkurat hvordan det er.. har hatt 2 stk SA, og har ingen barn fra før... men krysser fingrene for deg. Forresten trodde jeg de mer eller mindre hadde sluttet med utskraping så tidlig, og at man fikk tablettene..
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2010 Jeg håper og, men er ikke særlig opptimistisk... Har akkurat vært å tatt hcg-prøven, som viste et nivå på 32.318, så nå er det bare til å vente på resultatet kl.12:30.............
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2010 Var selvsagt prøven på onsdag som viste et nivå på 32.318...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå