Gå til innhold

Bruker dere truse hver dag ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ikke det hver dag og om feks jeg dusjer på kvelden tar jeg bare på meg pysjbuksa eller joggebukse .

Jeg bruker ikke bh hver dag heller .

Hva med dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest. Uten truse etter dusj hvis jeg ikke har planer om å gå ut resten av dagen, men syns det er greit å gå med truse for da kan jeg gå lenger med buksa uten å vaske den. Ikke alltid jeg bruker bh.

Skrevet

Har alltid truse på om dagen, men sover ofte uten. Bhen dropper jeg ofte...men aldri blandt folk, så sant jeg ikke har en stor jakke over ;D

Skrevet

Joda, går med truse og bh hver dag. Men dersom jeg skal vaske alle klær som er igjen i skittentøyet en dag og også vil ha med dagens plagg, så tar jeg på koseklær uten truse ;) Men da er det jo kun noen timer på kvelden. Også har jeg på pysj om natta, men ikke truse inni, blir så klamt og mye tøy! Hadde aldri orket å gå i for eksempel jeans uten truse!!

Skrevet

Går egentlig ofte uten. Har mange "pysj-bukser" som jeg daffer i etter dusj o.l. Da er det ikke bh heller for å si det sånn!

Aah..deiilig er det! Lufte høna litt! :P

Skrevet

jeg bruker truse hele tiden.. hadde sikkert hatt godt av å ha den av innimellom. bh bruker jeg nesten bare når jeg er ute.

jeg HATER bh! jeg har veldig store pupper og får vondt i skuldrene av å gå med bh. klart at puppene blir mer hengete jo mer jeg går uten bh, men det bryr jeg meg ikke om egentlig.

men er det flere en meg som ikke liker stringtruser???

alle jeg kjenner bruker bare det. men jeg kan ikke fordra dem. selv om jeg bare er 23 år og brukte det selv hele tiden før.. men nå synes jeg det er forferdelig.

bruker nesten bare vanlige truser og hipsters jeg..

Skrevet

Jeg kan heller ikke fordra string! (Selv om jeg bare er 25..)

Brukte kun string for 3-4 år siden, men nå har jeg stort sett bare hipsters.

Syns det er ekkelt og ubehagelig.. Vanesak sikkert :)

Skrevet

Bruker truse og BH hele dagen hver dag. Dusjer som regel om kvelden, og bruker truse om natta. Har prøvd å sove uten truse noen ganger, men får ikke sove uten...

Skrevet

Bruker ofte ikke truse om sommeren, når jeg går i korte skjørt. Deilig å vite at "nå kan de se meg kliss naken" når jeg går i trapper eller bøyer meg ned.

Skrevet

Truse & BH om dagen, truseløs og toppløs om natten ;)

Skrevet

Truser om natten kun når jeg har mensen. Går ofte truseløs med pyjamasbukse på kvelden etter dusj.

Men jeg liker ikke å gå uten BH, har store pupper og liker ikke når det blir hud mot hud, blir fort klamt...

Skrevet

Jg elsker å gå uten truse, så om vi er hjemme på kvelden så blir det en tidlig dusj og daffebukser uten truse. Liker å ha på Bh, men selvfølgelig også godt å ta den av. Sover naken, utenom når jeg har mensen, da er det på med ei goooood og stor bestemortruse:)

Etter at jeg ble gravid har jeg fått mye mer utflod (beklager detaljer), og har derfor ikke veldig lyst til å gå uten truse i noen bukser. Men før kunne jeg fint gå uten truse på dagen også.

Skrevet

Skulle gjerne vært uten truse om natta, men orker ikke, for da skal mannen min pule meg hver eneste kveld, den kåtingen.

Skrevet

Alltid truse om dagen, ingen om natten. Meg og mannen min liker best å sove helt naken :)

Skrevet

Får han ikke reisning hver eneste kveld, da, når han kjenner at du ligger der helt naken?

Skrevet

Ja det gjør jeg, men jeg lufter høna hver eneste natt.

Skrevet

Hæ! Ja - jeg bruker truse og skifter den hver dag. Jeg bruker også bh hver dag, men skifter den ikke ut hver gang, kanskje hver tredje dag. Eller selvsagt når den er skitten eller svett!

Skrevet

Sover flett naken, ellers får jeg ikke sove.

Har tunge pupper, så bh'n kommer kun på om jeg skal utenfor døra eller får besøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...