Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jenta mi på 1,5 år pleier å våkne mellom sju og åtte, og er alltid strålende blid når jeg henter henne. I natt har hun riktignok sovet litt dårlig - var litt våken en times tid midt på natta, men da hun våknet halv åtte i dag tidlig, bare gråt hun, og jeg tok henne med inn i senga mi, og her bare sovnet hun liggende over meg. For det første så har hun ALDRI villet sove i senga vår når vi har tatt henne inn der før, og for det andre er hun ikke spesielt kosete. Liker å bli båret på, men kosing er noe herk. Da klokka ble ti stod jeg opp, veltet henne av meg, mens hun sov videre. Kl 11 vekket jeg henne, og jeg måtte bruke litt tid før hun ville åpne øynene. Har vært i greit humør, men har bare villet bæres og koses på. Hun har ikke feber. Nå kl halv ett sovnet hun sittende på hofta mi, mens jeg gikk rundt og ordna, og hadde ikke annet valg ennå legge henne i senga igjen. Er dette noen slags sykdom som går for tiden, som gjør henne så søvnig?? Hun har vært litt løs i magen siste døgnet, men ikke så veldig. Noen som har vært borti dette? Burde jeg ringe legen?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Ville ærlig talt ringt legen og spurt. Vet ikke hva det kan være, men høres jo ikke så bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå