Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Eg ser (bjørn eidsvåg) Vakreste som finns (jan teigen) Og endel andre som jeg ikke kommer på-...............
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Må si meg enig i både "Eg ser" og "Idyll"...fantastiske sanger
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 The brothel er en av norges beste mener jeg ja :-) Men så mener jeg også at Hunting high and low med A-Ha er kraftig undervurdert ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 "Terraplane" / Madgrugada og "Slo-mo suicide" / Ricochets vil jeg si er tidenes beste norske låter
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #7 Skrevet 1. desember 2010 "Å kunne æ skrive" av Lars Bremnes.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #8 Skrevet 1. desember 2010 "Å kunne æ skrive" av Lars Bremnes.
Eleutheria Skrevet 1. desember 2010 #10 Skrevet 1. desember 2010 Ai, hvor skal man begynne! Avhenger veldig av humøret og livssituasjonen, må jeg innrømme. For tiden er det "Syng" - Klovner i kamp ft. Odd Nordstoga jeg hører mest på. Herlig og fengende sang med et flott budskap Ellers er jeg også glad i det meste av Jan Werner (særlig "O Helga Natt", i et forsøk på å få litt julestemning), men hvorvidt det han synger er "norske låter" blir et definisjonsspørsmål. "Mannen, Gud og Den Hellige Ånd" - Postgirobygget er også en gjenganger, det samme er Valkyrien Allstars "Å Gjev Du Batt Meg", Trond Viggo Torgersens "Tenke Sjæl", Gatas Parlaments "Bombefly", Raga Rockers "Fritt Liv" og Katzenjammers "A Bar In Amsterdam". Hederlig omtale også til deLillos' "Du og jeg og livet". Hmm, føler denne lista sier mer om meg enn om hva som er tidenes beste norske låt ...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #13 Skrevet 1. desember 2010 "Å kune æ skrive" av Lars Bremnes
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #14 Skrevet 1. desember 2010 En av mine absolutte favorittlåter er "Englefjes" av Dum Dum Boys. A-ha har så mange fine låter at jeg klarer ikke velge. Men "Hvorforsangen" er den morsomste av alle :-D
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #16 Skrevet 1. desember 2010 The brothel er jo helt grusom. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk klarer å høre på den. Den er jo så slitsom!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #17 Skrevet 1. desember 2010 Kanskje ikke tidenes beste norske låt, men jeh forguder cc cowboys sin "det har vært noen her" og det meste andre de har gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå