Villa Perlesukker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Tror jeg har gjort et K...stykke her... holder på å forandre malen på bloggen min og ettersom det er blogspot så må dette gjøres live...grrr Men ... kan dere gi meg tips til hva som MÅ forandres av farger for å få tekst leselig....? Takker og bukekr...
weihnachtmarkblomstre Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Å er det som skjer inne på bloggen din ja, he, he... Det pepperkakehjertet som stikker inn på det ensfarge området på venstre side var kanskje litt irriterende, pepperkakemannen på høyre side var bedre (stakk ikke så langt innpå). Så går det greit å lese hvitt på burgunder, men den grå skriften var litt vanskeligere. Parantesene med antall inlegg er f.eks i grått... Gleder meg til å få tips til julebagst/godter/kos :-)
mandel i grøten Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Og jeg bare signerer hun tyske juledama over her som har fått seg så langt nick...
Villa Perlesukker Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2010 Takk for hjelpen:) Det er ikke helt slik jeg vil ha det ennå men det skal jeg se skikkelig på i morgen. Ser ut som jeg skal lage en marsipangris i morgen hehe...
Monajenten Skrevet 1. desember 2010 #7 Skrevet 1. desember 2010 Siden din er knallfin:-D Har du trukket kakefatet forresten? :-O
Villa Perlesukker Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2010 nei hjelpe meg...helt glemt.... skal gjøre det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå