Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Vi bygger på huset. Et ganske pressende prosjekt og vi vil bli fort ferdig, da ungene sårt trenger hvert sitt rom, da vi trenger mer lagringsplass og med en baby i vente i april. Dette tilbygget har vi planlagt siden vi kjøpte huset for 1,5 år siden og det er etterlengtet. Eldstemann tar sjelden med kamerater hjem for han har ikke noe sted å sitte alene med dem. Rommet mine barn deler (minste er 5) er ikke noe rom for 10-årige gutter å spille, se på data etc. Og jeg skjønner ham veldig godt, han har vært tålmodig helt siden jeg flyttet fra faren og delt rom med lillebror, men jeg ser han lengter etter sitt eget. Får litt vondt av ham. Nå har vi kommet godt i gang med bygging og alle er glade og forventningsfulle. Mtp på tempo hittil vil eldstemann kunne flytte på eget rom i løpet av januar. Så kommer drawbacken... Har funnet vinduer til en pris av 2500,-, det er utrolig billig. Gratis tilkjørt, rett fra fabrikk. MEN, leveringstiden er 8 uker!!!! Det vil si at vinduene ikke kommer før i slutten av januar... Kjenner jeg blir fortvilt her, valget er enten å utsette innflytting på rom eller doble prisen på vinduene og få de i rimelig tid... Søren!!!! Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Hadde ventet jeg. Har du allerede ventet så lenge, så overlever du nok litt til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå